Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00124581/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00147999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48757833166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11cb46be-b99a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynkuZespołuKlasztornegozInternatem w Lubomierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11cb46be-b99a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067904/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Dokończenie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Klasztornego zInternatemwLubomierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RT.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi w ramach projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu”. 1.1. Budynek Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu znajduje się przy Placu Kościelnym 5. Aktualnie jest to budynek mieszkalny - znajduje się w nim internat, dawniej był to klasztor sióstr benedyktynek. Obiekt powstał w XVI w. Części budynku w których należy dokończyć instalacji co, cwu i ppoż to A,B,C,D,E,F, wg. rysunku poniżej. Budynek G. 1.2. Budynek Zespołu Klasztornego z Internatem w Lubomierzu:
Długość kompleksu w najszerszym miejscu : 100 m;
Szerokość kompleksu: 91 m
Ukształtowanie bryły obiektu : Rozczłonkowana
Wysokość ponad poziom terenu : 12,8-19,9 m
Powierzchnia zabudowy : 3 139 m²
Liczba kondygnacji nadziemnych : 2-3 Obiekt częściowo podpiwniczony
1.3. Planowana inwestycja dotyczy jedynie dokończenia robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji co, cwu i ppoż i w żaden sposób nie zmienia obecnego charakteru obiektu, jego układu komunikacyjnego czy przeznaczenia funkcjonalnego pomieszczeń.
1.4. Teren znajduje się w strefie „A” ochrony konserwatorskiej i wszelkie prace budowlane wymagają uzgodnienia z wojewódzkim konserwatorem zabytków. Załącznikiem do projektu jest decyzja wojewódzkiego konserwatora zabytków.
1.5. W ramach robót budowlanych przewiduje się dokończenie n/w rozpoczętych instalacji sanitarnych w budynku Internatu w Lubomierzu
a) Instalacja wodociągowa przeciwpożarowa
b) Instalacja wodociągowa wody zimnej
c) Instalacja wodociągowa wody ciepłej i cyrkulacyjnej
d) Instalacja centralnego ogrzewania grzejnikowa
e) Instalacja centralnego ogrzewania –zakres ogrzewania podłogowego
f) Instalacja kotłowni olejowej wraz z uruchomieniem kotła olejowego i instalacji zbiornikowej oleju opałowego oraz montażu przewodu spalinowego i pionu instalacji wywiewnej
1.6. Instalacje wymienione w pkt 1.5 należy dokończyć, wykonać próby szczelności , dokonać rozruchu każdego rodzaju instalacji i sprawdzenia czy nadają się do eksploatacji .Wszystkie instalacje montowane powyżej piwnic muszą być chowane w ścianach lub podłodze. W wycenie należy uwzględnić wykonanie wszelkich przebić przez ściany i stropy oraz wykonanie bruzd jak również zamurowanie bruzd i przebić z wytynkowaniem. Wszystkie w/w instalacje w zakresie niezbędnym do poprawnego funkcjonowania muszą być zaopatrzone w energię elektryczną z istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie. Przejścia przez przegrody oddzielające wydzielone strefy ppoż. ( pom. agregatu ppoż., kotłownia olejowa z zbiornikami na olej opałowy) powinny być wykonane jako przejścia szczelne z atestem przeciwpożarowym dla przewodów o średnicy zewnętrznej powyżej 40 mm.
1.7. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 oraz dokumentacji projektowej pierwotnej stanowiącej załączniki nr 2a do SWZ, opracowanej przez REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się komplet dokumentacji projektowej wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami, oraz załącznik nr 2b jest dokumentacja techniczna plus inwentaryzacja.
1.8. Dokumenty wskazane powyżej należy interpretować jako wzajemnie objaśniające i wzajemnie uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości co do ich postanowień to w żadnym przypadku Strony nie mogą ograniczyć zakresu dokumentacji, ani zakresu staranności. Wszelkie postanowienia powinny być interpretowane w sposób zapewniający jak najpełniejsze wykonanie projektu.
2. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż objętych zakresem zadania a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe, sporządzenie planu BIOZ, obsługa geodezyjna całości inwestycji, wyposażenie obiektu w sprzęt i oznaczenia ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie czynnego internatu Zespołu Szkół w Lubomierzu również w czasie jego funkcjonowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy w sposób nie narażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiekcie nie będą znajdować się uczniowie jak również w miesiącach, w których uczniowie będą przebywać. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie internatu należy uzgadniać z kierownikiem internatu.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zapewnienie właściwej i zgodnej z obowiązującymi przepisami obsługi procesu inwestycyjnego poprzez zapewnienie kierownictwa poszczególnych robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia. Wymagana jest stała obecność kierowników robót poszczególnych branży na budowie w trakcie wykonywania robót.
6. Zamawiający nie posiada projektu wykonawczego. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne posiadanie projektu wykonawczego to wykona go we własnym zakresie i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2152500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3136500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2152500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HYDRO - KOL" KRZYSZTOF KOLASA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230276066
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6 lokal 72
7.3.4) Miejscowość: Kowary
7.3.5) Kod pocztowy: 58-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HYDRO - KOL" KRZYSZTOF KOLASA
jakie przetargi wygrała firma
"HYDRO - KOL" KRZYSZTOF KOLASA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2152500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBOMIERZ
więcej: przetargi LUBOMIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Budowa osobowej windy wewnętrznej w budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Choszcznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.