Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00113489/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00124789/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Powiatu Starogardzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STAROGARDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 587673500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatstarogard.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Powiatu Starogardzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93397865-b0f0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033315/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja obiektów należących do Powiatu Starogardzkiego wchodzących w skład projektu współfinansowanego z Programu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG.042.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4043666,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków należących do Powiatu Starogardzkiego”.
2. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację następujących obiektów użyteczności publicznej, w formule zaprojektuj i wybuduj:
1) internat Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Bolesławowie, Bolesławowo 15, 83-250 Skarszewy,
2) łącznik internatu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Skórczu, ul. Kociewska 2, 83-220 Skórcz.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do OPZ:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy dla budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Bolesławowie – Załącznik Nr 1 do OPZ,
2) Projekt robót geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi dla potrzeb grzewczych budynku internatu w miejscowości Bolesławowo, dz. nr 85/29, obręb 0002 Bolesławowo – Załącznik Nr 2 do OPZ,
3) Przedmiar robót budowlanych – internat Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego w Bolesławowie – Załącznik Nr 3 do OPZ,
4) Program Funkcjonalno-Użytkowy dla łącznika internatu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Skórczu – Załącznik Nr 4 do OPZ,
5) Przedmiar robót budowlanych - łącznik internatu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Skórczu – Załącznik Nr 5 do OPZ.
5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane. Szczegółowe warunki gwarancji opisano we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71351910-5 - Usługi geologiczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5530000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5881314,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5530000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920000633
7.3.3) Ulica: ul. Kanałowa 13
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MSP "SMOK" KEISTER, KSEPKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5530000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Rozbudowa pasa drogowego drogi powiatowej 2702G przy ul. Mostowej w Pinczynie w zakresie budowy drogi dla pieszych, zjazdów- Etap I
- Budowa drogi rowerowej Jabłowo - Koteże
- "Dostosowanie skonwertowanych danych baz BDOT500 i GESUT do obowiązujących przepisów"
- Pełnienie funkcji: Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych metodą slurry seal
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.