Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013458/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7caea9fc-a62b-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7caea9fc-a62b-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.219.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242258,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania dostarczenia i wydania gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z kompotem, dla około 109 uczniów, przez okres około 162 dni żywieniowych (17 658 posiłków).
Dostawy będą się odbywać do budynku przy ul. Fryderyka Szopena 28 Rzeszów poziom -1, dostęp do pomieszczenia schodami.
Wielkość/zakres: Usługa będzie świadczona dla około 109 uczniów, przez okres około 162 dni żywieniowych (17 658 posiłków).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik do SWZ
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241561,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260278,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241561,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „MAREK” Marek Brzęś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131035730
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAREK" MAREK BRZĘŚ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAREK" MAREK BRZĘŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241561,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-12 do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz realizacji celów PCI Sp. z o. o. w Rzeszowie - szkolenia dla regionalnych (podkarpackich) laboratoriów (PSLBiW) - zamówienie z podziałem na cztery części
- Dostawa dygestorium laboratoryjnego oraz szafy na odczynniki chemiczne dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji deszczowej placu na RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup materiałów dydaktycznych do prowadzenia warsztatów z zakresu robotyki - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dzierżawa systemów do inaktywacji czynników zakaźnych wraz z dostawą zestawów do inaktywacji .
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi cateringowej (drugie śniadanie, obiad jednodaniowy) 30 uczestnikom Dziennego Domu Pomocy im. bł. ks. Augusta Czartoryskiego w Cieplicach w okresie od 17.02.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Usługa cateringowa przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie
- Usługa cateringowa podczas Dnia Otwartego UMG w marcu 2025
- "Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej we Wrześni w pomieszczeniach wynajmowanych od DPS"
- Usługa cateringowa dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych PW
- Usługi społeczne: Świadczenie usługi w zakresie przygotowywania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.