Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania pn. ,, Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w powiecie płońskim ’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: (23) 662-77-64÷66
1.5.8.) Numer faksu: 23 662 38 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadania pn. ,, Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w powiecie płońskim ’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bab8923-c14a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017457/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Głęboka termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w powiecie płońskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dof. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Oś Priorytetowa XII REACT-EU dla Mazowsza, Działanie 12.1 REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu RPO WM 2014-2020, tytuł projektu „Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w powiecie płońskim” ( Cz.1 i 2 zamówienia)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6722354,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Głęboka termomodernizacja budynku oświatowego – Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Płońsku przy ulicy Sienkiewicza 8Zakres rzeczowy zadania uwzględnia głęboką modernizację energetyczną budynku użyteczności publicznej, tj. Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 8
Obiekt to budynek parterowy, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej, przykryty stropodachem. Ściany fundamentowe żelbetowe, ściany przyziemia murowane z cegły silikatowej, stropodach kryty papą. Parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy – 3 067,25 m2
powierzchnia użytkowa – 2 774,05 m2
kubatura ogrzewana – 10 371,79 m3
długość budynku – 93,64 m
Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 398/9 położonej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 8. Na parterze budynku zlokalizowane są sale do prowadzenia zajęć praktycznych, toalety oraz pomieszczenia biurowe. Termomodernizacji podlegać będzie cały budynek, w zakres prac wchodziły będą takie roboty jak:
Docieplenie ścian fundamentowych i cokołu
Docieplenie ścian zewnętrznych
Docieplenie stropodachu
Wymiana stolarki okiennej
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
Wymiana bram garażowych
Roboty remontowe wewnątrz pomieszczeń
Modernizacja wentylacji mechanicznej
Modernizacja systemu klimatyzacji
Rozbudowa istniejącego węzła cieplnego jednofunkcyjnego o drugą funkcje na potrzeby wentylacji
Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej
Wymiana instalacji oświetleniowej
Montaż instalacji fotowoltaicznej
Wymiana rozdzielni elektrycznej
Zasilanie nowoprojektowanych urządzeń
Wymiana instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie budowlanym (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany projekt techniczny), przedmiarach robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Ponadto w trakcie wykonywania prac budowlanych w pomieszczeniu węzła, przed montażem nowoprojektowanego modułu c.t. wykonawca zobowiązany będzie do zamurowania włazu o wymiarach 80 cm na 80 cm, nieujętego w dokumentacji projektowej, a kolidującego z planowanym pomieszczeniem na wymiennik woda/glikol, oraz wykucia analogicznego włazu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 3646292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Głęboka modernizacjai budynku oświatowego – Zespołu Szkół nr 2 im. Leona Rutkowskiego w Płońsku, przy ulicy księdza Jerzego Popiełuszki 14Zakres rzeczowy zadania uwzględnia głęboką modernizację energetyczną budynku użyteczności publicznej, tj. Zespołu Szkół Nr 2 w Płońsku z siedzibą przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 14
Obiekt to budynek wielobryłowy składający się z 4 segmentów
Segment A - budynek główny,
Segment B - budynek użytkowany przez Starostwo Powiatowe w Płońsku oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, z częścią pomieszczeń przeznaczoną na potrzeby szkoły,
Segment C - łącznik,
Segment D - sala gimnastyczna.
Zakres prac w ramach zadania ogranicza się do budynku głównego oraz części budynku Starostwa zajmowanego przez pomieszczenia szkoły.
Segment A zbudowany został w latach 90-tych ubiegłego stulecia w technologii tradycyjnej murowanej na planie zbliżonym do prostokąta. Jest to budynek trzykondygnacyjny, w całości podpiwniczony z nieużytkowym poddaszem.
Obiekt pełni funkcję budynku oświatowego. Na poziomie piwnicy znajdują się sale lekcyjne, pomieszczenia gospodarcze, szatnie, pomieszczenia sanitarne, archiwum oraz komunikacja. Na parterze znajdują się sale lekcyjne, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia sanitarne i socjalne, izolatka, wiatrołap oraz komunikacja. Na I i II piętrze znajdują się sale lekcyjne, pomieszczenia sanitarne i socjalne, magazyn oraz komunikacja. Poddasze budynku nieużytkowe. Parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy 905,0 m2
powierzchni użytkowa 3 015,8m2
kubatura - 14 100,0 m3
Segment B zbudowany został w latach 60-tych ubiegłego stulecia w technologii tradycyjnej murowanej na planie zbliżonym do prostokąta. Jest to budynek trzykondygnacyjny, w całości podpiwniczony.
Obiekt wykorzystywany jest na potrzeby działalności szkoły oraz starostwa powiatowego. Piwnice budynku w części szkolnej stanowią część gospodarczą i techniczną, znajdują się tam pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia węzła cieplnego, pomieszczenia techniczne oraz komunikacja. Na parterze znajdują się trzy sale lekcyjne oraz komunikacja. Na I piętrze znajduje się 8 sal lekcyjnych, gabinet pielęgniarki oraz komunikacja. Parametry techniczne budynku:
powierzchnia zabudowy 644,2 m2,
powierzchni użytkowa – część szkolna 872,0 m2
kubatura – część szkolna – 2 173,0 m3
W zakres przewidzianych prac będą wchodziły takie roboty jak:
Docieplenie ścian przy gruncie z wykonaniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej,
Docieplenie ścian ponad gruntem,
Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
Wymiana pokrycia dachu,
Remont schodów zewnętrznych,
Remont kominów nad dachem,
Modernizacja węzła ciepłowniczego
Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej
Wymiana oświetlenia wbudowanego,
Wymiana instalacji odgromowej,
Montaż instalacji fotowoltaicznej,
Remont pomieszczeń w segmencie B (wymiana instalacji elektrycznej, wykładzin podłogowych, balustrad na klatce schodowej, roboty malarskie).
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie budowlanym (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany projekt techniczny), przedmiarach robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamówienie sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
4.5.5.) Wartość części: 2873005,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Roboty budowlane pomieszczeń piwnic w budynku Zespołu Szkół nr 2 im. Leona Rutkowskiego w Płońsku przy ulicy księdza Jerzego Popiełuszki 14Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach piwnic Zespołu Szkół Nr 2. Obiekt to budynek wielobryłowy składający się z 4 segmentów
Segment A - budynek główny,
Segment B - budynek użytkowany przez Starostwo Powiatowe w Płońsku oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku, z częścią pomieszczeń przeznaczoną na potrzeby szkoły,
Segment C - łącznik,
Segment D - sala gimnastyczna.
Zakres prac w ramach zadania ogranicza się do pomieszczeń piwnic budynku głównego. Ściany zewnętrzne piwnic wykonane z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej wykończone od wewnątrz oraz od zewnętrz w odsłoniętych częściach ściany ponad gruntem tynkiem cementowo-wapiennym.
powierzchnia pomieszczeń piwnic objęta pracami -410,70 m2
W zakres przewidzianych prac będą wchodziły takie roboty jak:
Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod prace, zeskrobanie starych powłok malarskich, uzupełnienie tynków,
Wkucie w ściany i stropy istniejących instalacji,
Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń piwnic,
Zerwanie istniejącej okładziny podłogi wykonanej z płytek ceramicznych wraz z cokolikami,
Uzupełnienie istniejącej posadzki, ułożenie nowej podłogi z płytek gresowych,
Renowacja stalowych krat szatni,
Renowacja istniejących ławek w szatni
Szczegółowy zakres prac do wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie technicznym robót budowlanych pomieszczeń piwnic, przedmiarach robót, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
4.5.5.) Wartość części: 203055,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6652013,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Ozdarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661858900
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 29
7.3.4) Miejscowość: Gąski
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Ozdarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4109430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5776572,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4109430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD J.Karowski A. Pikalski Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 21 21 984
7.3.3) Ulica: . ul. Tysiąclecia 10 lok 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4109430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na Część 3 zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć zabezpieczonej kwoty do wysokości ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733572,00 PLN
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.