eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki"Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 - Koziegłówki - Mysłów - Osiek w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 3801 S - Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 – Koziegłówki – Mysłów – Osiek w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 3801 S – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343148304

1.5.8.) Numer faksu: 343148304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow/public/postepowanie?postepowanie=61069971

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 – Koziegłówki – Mysłów – Osiek w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 3801 S – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2c2075c-be77-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035026/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 – Koziegłówki – Mysłów – Osiek w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 3801 S – Etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/2/342/DP/ST/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 3801 S w m. Mysłów-Osiek.

UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje odcinek w km 0+011,70 – 5+586,53. Obowiązujący odcinek do wykonania w ramach niniejszego zadania to odcinek w km 2+830 – 5+586,53.

1.2 Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonanie ciągu pieszo-rowerowego;
- przebudowę jezdni;
- odbudowę poboczy gruntowych;
- wykonanie odwodnienia pasa drogowego. Przebudowa istniejących rowów i przepustów oraz
budowa kanalizacji deszczowej;
- wykonanie kanału technologicznego;
- wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych;
- przebudowę i zabezpieczenie kolidujących urządzeń podziemnych, nadziemnych;
- przebudowa i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowanymi elementami dróg;
- wykonanie nowego oznakowania drogowego;

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonym przedmiarze robót – załącznik nr 2 do SWZ

- Projekt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w kosztach ogólnych.

- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ludzi i mienia podczas
prowadzonych robót do chwili ich odbioru przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.

- Ponadto roboty pomiarowe-obsługa geodezyjna z naniesieniem na zasoby geodezyjne Starostwa Powiatowego.

- Drewno pozyskane z wycinki drzew stanowi własność Wykonawcy i należy to uwzględnić w kosztach ogólnych.

1.3 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na wykonane roboty (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Długość okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę będzie punktowana jak kryterium „okres gwarancji” o wadze 40 % (Rozdział XI BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT)

1.4 Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi licząc od
daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

1.5 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji na wykonane oznakowanie poziome grubowarstwowe licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19.02.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 10 082 884,00 zł brutto.

W niniejszym postępowaniu złożono trzy oferty:

Oferta Nr 1 HUCZ Sp.z o.o. sp. Komandytowa, ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów, cena brutto oferty po poprawieniu omyłek rachunkowych: 10 491 924,79 zł

Oferta Nr 2 Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „LARIX”, ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, cena brutto oferty po poprawieniu omyłek rachunkowych: 10 937 053,28 zł

Oferta Nr 3 P.U.H „DOMAX” Arkadiusz Mika, ul. Grabińska 8,42-283 Boronów, , cena brutto oferty po poprawieniu omyłek rachunkowych: 11 560 703,57 zł

Oferta nr 1 podlega odrzuceniu.

Mając na uwadze zaistniałą sytuację, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10937053,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11560703,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.