Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00117422/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 102697 L w miejscowości Bystrzyca oraz przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Świderki i Wólka Domaszewska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a424592-b3f0-11ec-9f44-6e63702cb2f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 102697 L w miejscowości Bystrzyca oraz przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Świderki i Wólka Domaszewska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a424592-b3f0-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032917/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 102697 L w miejscowości Bystrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108904/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ING.271.2.2022.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1551638,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 102697 L w miejscowości Bystrzyca;Zakres robót budowlanych dla części 1 zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 102697 L w miejscowości Bystrzyca obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+845, w tym:
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej o szerokości 5,0 m na całym odcinku, w tym:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie warstwy górnej podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża obustronnie o szerokości łącznej 1,6 m;
- wykonanie podbudowy dolnej na poszerzeniu z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa o szerokości łącznej 1,6 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- wykonanie górnej warstwy podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 o grubości 15 cm na łącznej szerokości 1,4 m;
- wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 o szerokości 0,75 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych;
- wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 679210,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Świderki i Wólka DomaszewskaZakres robót budowlanych dla części 2 zamówienia – Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Świderki i Wólka Domaszewska obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000 do km 0+474 (działki nr 176 i 945) oraz od km 0+000 do km 0+158 (działka nr 6), w tym:
Droga wewnętrzna w miejscowościach Świderki i Wólka Domaszewska od km 0+000 do km 0+474 (działki nr 176 i 945):
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej o szerokości 5,0 m na całym odcinku, w tym:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm
- wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości 1,5 m;
- wykonanie podbudowy dolnej na poszerzeniu z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa o szerokości łącznej 1,5 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- wykonanie górnej warstwy podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 o grubości 15 cm na łącznej szerokości 1,5 m;
- wykonanie jednostronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 o szerokości 0,75 cm i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- wykonanie jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej gr 8 cm o szerokości nawierzchni 2,0 m;
- wykonanie jednostronnego ścieku prefabrykowanego przy krawędzi jezdni o szerokości 0,5 m;
- regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych;
- wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
Droga wewnętrzna w miejscowości Wólka Domaszewska od km 0+000 do km 0+158 (działka nr 6):
- wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej o szerokości 5,0 m na całym odcinku, w tym:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm
- wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- wykonanie koryta na całej szerokości drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża o szerokości 5,40 m;
- wykonanie podbudowy dolnej na całej szerokości drogi z piasku stabilizowanego cementem o Rm=5 MPa o szerokości łącznej 5,40 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- wykonanie górnej warstwy podbudowy na całej szerokości drogi z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 o grubości 15 cm na łącznej szerokości 5,30 m;
- wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 o szerokości 0,75 cm i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- wykonanie nowego oznakowania pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 872428,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790303,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965607,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790303,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem robót drogowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790303,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097964,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1152277,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097964,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem robót drogowych.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097964,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.