Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG
DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH
W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 034/377-01-17
1.5.8.) Numer faksu: + 48 034/362-04-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf9f77db-e055-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGDLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH
W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9f77db-e055-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122999/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wyżywienie (serwis kawowy plus obiad)
1.3.2 Transport
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/02/04/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98927,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki WielkieLokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków,
42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4
Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót z Łagiewnik Wielkich, przez Koszęcin, Tworóg, Tarnowskie Góry, Nakło Śląskie do Ożarowic.
Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:30. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 01.06.2023 r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającą się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4). Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 29.05.2023r., 30.05.2023 r., 01.06.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 12480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki WielkieLokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków,
42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4
Terminy: Lipiec- sierpień 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót tą samą trasą do Ożarowic.
Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 21.08.2023 r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4).
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 21.08.202r., 22.08.2023r., 24.08.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 12480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki WielkieLokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków,
42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4
Terminy: wrzesień- październik 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót tą samą trasą do Ożarowic.
Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 16.10.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4).
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 16.10.2023 r., 17.10.2023 r., 19.10.2023 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 12480,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2.
Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem uczestników, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.
Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30. Wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. Planowany termin realizacji usługi: 14.06.2023r.
Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.
Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 12.06.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 12.06.2023 r., 13.06.2023 r., 14.06.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2
Terminy: LIPIEC- WRZESIEŃ 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.
Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 11.09.2023r.
Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.
Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 04.07.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 04.07.2023 r., 05.07.2023 r., 11.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2
Terminy: WRZESIEŃ- PAŹDZIERNIK 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.
Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 20.10.2023r.
Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego, (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.
Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 13.10.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 13.10.2023 r., 18.10.2023 r., 20.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162ALokalizacja: woj. śląskie, pow. częstochowski, gmina Kamienica Polska, 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 A
Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.
Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 31.05.2023r.
Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 02.06.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 31.05.2023r., 02.06.2023 r., 05.06.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 14880,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gospodarstwo demonstracyjne: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162ALokalizacja: 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 A
Terminy: LIPIEC-WRZESIEŃ 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.
Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 7:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 07.09.2023 r.
Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 17.08.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 17.08.2023 r., 18.08.2023 r., 07.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 14880,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja: 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 ATerminy: WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.
Zamówienie obejmuje:
1. Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach.
Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.
Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 23.10.2023r.
Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.
Planowany termin realizacji usługi: 24.10.2023r.
2. Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji.
Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 23.10.2023 r., 24.10.2023 r., 25.10.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 14880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11322,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11322,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11322,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-29 do 2023-06-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11322,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11322,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lol. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11322,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-21 do 2023-08-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11322,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11322,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11322,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-16 do 2023-10-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-12 do 2023-06-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-04 do 2023-09-11Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-13 do 2023-10-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-31 do 2023-06-05Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-17 do 2023-09-07Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8 lok. 215
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-23 do 2023-10-25INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
- Przeprowadzenie kampanii podsumowującej III edycję Funduszy Norweskich i EOG w Polsce oraz 20- lecie ich działania w Polsce
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- "Kompleksowa obsługa imprezy integracyjnej"
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.