Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00161726/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00171406/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00173108/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0d9be43-d208-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d9be43-d208-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. dla osób ze szczególnymi potrzebami” w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 702921,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 129626 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 378222,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 14629,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13789,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12962,96 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności do usług zdrowotnych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach dla osób ze szczególnymi potrzebami”, których ilości, opis i parametry techniczne zostały określone w formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 5543,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185340,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185340,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185340,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Sp. z o.o. Sp.k. ul. Budowlana 7, 86-200 Chełmno,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8751524191
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185340,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161654,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161654,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161654,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMED ŻYWIEC Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272685925
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161654,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego - termin wykonania zamówienia upływa przed terminem zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35023,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35023,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35023,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Sp. z o.o. Sp.k. ul. Budowlana 7, 86-200 Chełmno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35023,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego - termin wykonania zamówienia upływa przed terminem zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego - termin wykonania zamówienia upływa przed terminem zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego - termin wykonania zamówienia upływa przed terminem zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Prabuty
- Wykonanie bieżących remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- dostawa i dzierżawa analizatora BenchMark ULTRA, oraz dostawa przeciwciał i odczynników
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Andrychowie
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.