Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00025078/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa – Cierpisz w systemie zaprojektuj i wybuduj.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690657197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3B
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172252137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdplancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a039e175-a631-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastruktura drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa – Cierpisz w systemie zaprojektuj i wybuduj.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a039e175-a631-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowego Funduszu Polski Ład2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.472.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7699186,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa – Cierpisz w systemie zaprojektuj i wybuduj w zakresie km 0+000 – 2+660 wraz z obiektem mostowym w km 0+108.
Odcinek drogi od skrzyżowania dróg powiatowych w m. Kraczkowa (Budim) do sklepu Groszek w m. Cierpisz.
Inwestycja będzie dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program inwestycji strategicznych NR Edycja8/2023/7234/PolskiLad
W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową, uzyskać decyzję ZRID oraz zrealizować zaprojektowane roboty budowlane dla rozbudowy drogi wraz z obiektem mostowym wg następujących założeń:
Założenia projektowe i wykonawcze dla pasa drogowego:
- parametry techniczne drogi: klasa Z – zbiorcza, nawierzchnia KR3, nośność 115kN/oś,
- od km 0+000 do domu nr 1126 w Kraczkowej (450 mb) droga z chodnikiem jednostronnym,
- od km 0+450 – 2+660 droga z obustronnymi poboczami i systemem odwodnienia dopasowanym do obliczonej zlewni wody.
Założenia projektowe i wykonawcze dla obiektu mostowego:
Należy założyć całkowitą rozbiórkę istniejącego obiektu i budowę nowego pełnowymiarowego obiektu z chodnikiem.
Most należy dostosować do projektowanej drogi powiatowej, z zastrzeżeniem rzędnych niwelety wynikających z warunków hydrologiczno-hydraulicznych. Przewiduje się wykonanie nowego, jednoprzęsłowego mostu o przęśle prefabrykowanym, opartym na podporach ramownicowych, posadowionych za pośrednictwem pali wierconych. Nawierzchnia wyposażona będzie w jezdnię bitumiczną oraz chodnik i opaskę bezpieczeństwa, wykonane w formie „kap” żelbetowych, wyniesionych ponad poziom jezdni mostu. Użytkowników drogi zabezpieczały będą stalowe barieroporęcze. Most winien być dostosowany do projektowanej drogi powiatowej.
Most należy zaprojektować z zachowaniem wymaganego minimalnego światła poziomego oraz minimalnym wyniesieniem spodu konstrukcji nad zw.w.w.sp. dla przepływów miarodajnych Q0,5% oraz spełniać wymagania środowiskowe określone decyzji środowiskowej.
Winien on także spełniać nośność klasy II wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 29.08.2019r (Dz. U. 2019, poz. 1643), z przekrojem poprzecznym dostosowanym do wymaganych parametrów klasy „Z”
Przewidziano tu następujące, minimalne parametry:
• długość całkowita Lc = 6,83 m (┴ 6,31 m)
• szerokość całkowita Bc = 9,80 m
• szerokość użytkowa Bu = 8,80 m
• światło mostu Lm = 5,00 m (┴4,61 m)
• nośność obliczeniowa klasa II wg Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 29.08.2019 (Dz.U.2019 poz.1642)]
• kąt skrzyżowania z przeszkodą α = 67,440
• odwodnienie grawitacyjne, z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej drogi powiatowej
• minimalna rzędna spodu konstrukcji 218,52 m n.p.m.
• minimalny spadek podłużny mostu i = 0,5%
Projektowane parametry przekroju poprzecznego:
• szerokość pasów ruchu Bj = 2 x 3,00 = 6,00 m
• chodnik Bch = 1 x 2,30 = 2,30 m (wraz z krawężnikiem)
• opaska bezpieczeństwa Bop = 1 x 0,50 m = 0,50 m (wraz z krawężnikiem)
• szerokość balustrad i gzymsów Bgl = 2 x 0,50 = 1,00 m
• szerokość całkowita Bc = 9,80 m
Dokumentacja projektowa na rozbudowę drogi i obiektu mostowego obowiązuje w następującym zakresie:
- opracowanie materiałów do uzyskania Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz ze wszystkimi załącznikami i uzgodnieniami;
- opracowanie projektu technicznego;
- opracowanie dokumentacji przetargowej: SST, przedmiar robót, kosztorys ofertowy i inwestorski;
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego.
Zamawiający uzyskał Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, która swoim zakresem obejmuje kilometraż będący przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71351914-3 - Usługi archeologiczne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9060323,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11622001,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9060323,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Kochanowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180176765
7.3.3) Ulica: Zielonka 64
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK KOCHANOWICZ Firma Usługowo -Handlowo - Produkcyjna
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK KOCHANOWICZ Firma Usługowo -Handlowo - Produkcyjna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9060323,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ PRZYJMOWANIE OD MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.