Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa29af7-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134086/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej oraz drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-240-1/23/OIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319128,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach. Dla Części 1 przewidziano do wymiany/renowacji 9 szt. drewnianej stolarki okiennej na klatce schodowej (wraz z renowacją istniejących witraży).Zakres robót dla Części 1, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
− zabezpieczenie frontu robót (m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów, indywidualny pomiar dla każdego otworu, wykonanie dokumentacji fotograficznej od zewnątrz oraz od wewnątrz),
− zabezpieczenie podłóg i ścian przed uszkodzeniem,
− ogrodzenie i oznakowanie terenu prac zgodnie z wymogami BHP,
− demontaż witraży przewidzianych do odrestaurowania,
− demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
− wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany/ odtworzenia,
− demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) roboty podstawowe:
− wymiana/ odtworzenie okien drewnianych z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć (9 okien witrażowych na głównej klatce schodowej),
− renowacje witraży z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów, ponowny montaż witraży i zespolenie ich z nową szybą okienną,
− odtworzenie zewnętrznych profili usztywniających oraz ozdobnych obramowań okiennych,
− renowacja istniejących zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją,
− montaż nowych parapetów zewnętrznych oraz montaż odrestaurowanych parapetów wewnętrznych,
c) Roboty towarzyszące:
− zabezpieczenie otworów okiennych na czas renowacji witraży,
− wywóz elementów do renowacji w warunkach warsztatowych,
− na czas renowacji parapetów wewnętrznych należy zdemontować drewniane poręcze schodów, a po zakończeniu prac należy je ponownie zamontować,
− prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem ościeży oraz uszkodzonych w czasie prac ścian.
− wywóz i utylizacja odpadów, w szczególności części okien przewidzianych do odtworzenia oraz wszystkich innych elementów powstałych w trakcie prowadzenia prac,
− uporządkowanie terenu prowadzenia prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 201133,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana/renowacja stolarki drzwiowej wraz z dostosowaniem jednego wejścia dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w Katowicach.Dla Części 2 przewidziano wymianę/renowację 5 szt. drewnianej stolarki drzwiowej zlokalizowanej na parterze budynku.
8) Zakres robót dla Części 2, zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze:
− Wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów,
− wykonanie dokumentacji fotograficznej (z zewnątrz oraz z wewnątrz),
− wykonanie szablonów łuków oraz zdobień,
b) prace rozbiórkowe:
demontaż skrzydeł drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
demontaż skrzydeł naświetli przewidzianych do odtworzenia,
wykucie istniejących ościeżnic i progów drzwiowych przeznaczonych do wymiany,
c) roboty podstawowe:
− wymiana/ renowacja drzwi drewnianych (futryna, skrzydło, próg) z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć,
− Odtworzenie naświetli drzwiowych wraz z montażem w naświetlach zestawów szybowych 4/16Ar/4 z ciepłą ramką oraz wprowadzenie dodatkowych podziałów w postaci szprosów w kształcie rombu naklejanych obustronnie na szyby (nie wprowadzono dodatkowego podziału w naświetlu drzwi nr 4),
− renowację elementów wmurowanych należy wykonać na miejscu (przed wykonaniem prac należy zabezpieczyć podłogi i ściany przed uszkodzeniem oraz ogrodzić i oznakować miejsca prowadzenia prac),
− renowacja istniejących zabytkowych elementów metalowych w drzwiach (w szczególności zawiasów, zasuwek, mosiężnych elementów ozdobnych „ćwieków”, klamek, szyldów) i montaż w stolarce drzwiowej zgodnie z dokumentacją,
− w drzwiach przewidzianych do odtworzenia (drzwi nr 3 i 5) należy zamontować „ciepłe” progi,
− drzwi należy wyposażyć w samozamykacze w obudowie o zmiennej sile zamykania, uszczelki poliuretanowe na twardym trzpieniu polipropylenowym, uszczelniacze szczotkowe przykręcane do dolnej części drzwi, zamek zapadkowy wewnętrzny, szyldy i klamki,
− odtworzone drzwi należy wyposażyć dodatkowo w zamek wpuszczany zapadkowo-zasuwkowy, wkładkę patentową, komplet klamek mosiężnych z szyldem stylizowanym wg wzoru podanego w dokumentacji, elektrozamek (elektrozamki należy podłączyć do istniejącej instalacji),
− styki stolarki w ościeżach należy zasłonić listwami maskującymi z drewna,
d) roboty towarzyszące:
− na czas renowacji drzwi należy zamontować skrzydła tymczasowe (nie dotyczy drzwi nr 2, ten otwór na czas renowacji skrzydła drzwiowego można zaślepić),
− prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem ościeży drzwiowych,
− elementy przeznaczone do renowacji należy przewieźć do warsztatu lub zmagazynować w miejscu suchym i zabezpieczyć przed wpływami atmosferycznymi i zniszczeniem przez osoby postronne,
− regulacja stolarki drzwiowej,
− wywóz i utylizacja wszystkich odpadów powstałych w trakcie prac,
− likwidacja stanowisk roboczych łącznie z usunięciem zabezpieczeń i uporządkowaniem miejsca pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 118483,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238933,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465678,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238933,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany-Stolarstwo Eksport-Import Dariusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411447823
7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
jakie przetargi wygrała firma
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238933,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145706,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145706,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145706,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOVATIO Paweł Tabaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161545878
7.3.3) Ulica: Wiejska 118
7.3.4) Miejscowość: Jędrzychów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145706,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.