Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104752/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00115941/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00123033/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym z wielofunkcyjnym przeznaczeniem, w tym zapobieganie, profilaktyka i zwalczanie skutków z obszaru COVID-19”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655494085
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym z wielofunkcyjnym przeznaczeniem, w tym zapobieganie, profilaktyka i zwalczanie skutków z obszaru COVID-19”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcefb027-b011-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym z wielofunkcyjnym przeznaczeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104752/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1748650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą.: „Zakup autobusu szkolnego z napędem niskoemisyjnym z wielofunkcyjnym przeznaczeniem, w tym zapobieganie, profilaktyka
i zwalczanie skutków z obszaru COVID-19” jest zakup i dostawa fabrycznie nowego niskoemisyjnego autokaru z napędem hybrydowym wraz z wielofunkcyjnym pojazdem wsparcia technicznego, przystosowanych do ruchu prawostronnego, z kierownicą po lewej stronie spełniających minimalne wymagania techniczne i jakościowe wymienione w załączniku nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
2. Autobus musi spełniać wymagania Regulaminu 107 EKG ONZ – jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz. U. UE.L.2015.153.1 z dnia 2015.06.18), dostępny dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej oraz dla osób z wózkami dziecięcymi. Zgodnie z aktualną wersją Regulaminu 107 EKG ONZ, klasy II i klasy III.
3. Emisja dźwięku autobusu zgodna z Regulaminem nr 51 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów silnikowych mających co najmniej cztery koła w odniesieniu do emisji dźwięku [2018/798],
4. Nacisk na oś przednią,
5. Autobus przystosowany do przewozów szkolnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 951 ze zm.),
6. Wielofunkcyjny pojazd wsparcia technicznego musi być kategorii M1 i być wielozadaniowego przeznaczenia,
7. Kod kraju Polska,
8. Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 951 ze zm.), a w szczególności wymagania dotyczące dopuszczalnych wymiarów, mas pojazdu i nacisków osi, czego potwierdzeniem musi być posiadanie aktualnego „świadectwa homologacji typu pojazdu” (dokumentu umożlwiającego rejestracje pojazdu); musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.);
9. Autokar musi być niskoemisyjny, z napędem hybrydowym typu „mild hybrid”;
10. Pojazdy muszą posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kserokopię świadectwa homologacji należy dołączyć z dostawą. Dopuszcza się posiadanie aktualnego europejskiego „Świadectwa homologacji typu pojazdu” zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dopuszcza się posiadanie innych dokumentów dopuszczających dostarczenie autobusu do ruchu i umożliwiające dokonanie formalności rejestracyjnych.
11. Pojazdy muszą być wykonane przy maksymalnym wykorzystaniu materiałów niepalnych, szczególnie w zakresie materiałów użytych do konstrukcji i wyposażenia wnętrza nadwozia, musi posiadać homologację EWG pojazdu odnośnie do palności materiałów użytych wewnątrz konstrukcji oferowanego autobusu, uzyskana zgodnie z Regulaminem 118 EKG ONZ z dnia 10 lipca 2010 r. (Dz.U. UE. L.10.177.263);
12. Autobus i wielofunkcyjny pojazd wsparcia technicznego powinny być dopuszczone do ruchu zgodnie z prawem polskim oraz spełniać warunki określone przez Zamawiającego;
13. Autobus i wielofunkcyjny pojazd wsparcia technicznego ma być wykonany z części, zespołów i materiałów dostępnych na rynku UE, oraz dostępnych w sieci serwisowej Wykonawcy.
14. Przy odbiorze pojazdów Wykonawca dostarczy pełną dokumentację pojazdów umożliwiającą rejestrację pojazdów: homologację, atesty oraz inne niezbędne dokumenty;
15. Oferowane pojazdy mają być fabrycznie nowe – według definicji z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.).
16. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
17. Rok produkcji autokaru i wielofunkcyjnego pojazdu wsparcia technicznego 2022.
18. Szczegółowe wymagania, parametry oraz wyposażenie, jakie musi spełniać i posiadać oferowany autobus oraz wielofunkcyjny pojazd wsparcia technicznego zostały wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik numer 4 do SWZ.
19. Wymagania dotyczące gwarancji oraz serwisu zostały wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik numer 4 do SWZ.
20. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34121000-1 Autobusy i autokary.
34115200-8 – pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: Opis Przedmiotu Zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementy i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2147261,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2147261,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147261,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EvoBus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272239114
7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 46
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu wsparcia technicznego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAIMLER BUSES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DAIMLER BUSES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147261,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.