Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu Grantowego Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Skarżyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@skarzysko.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skarzysko.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu Grantowego Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e191e280-cba1-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029353/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu Grantowego «Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15098,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu Grantowego Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW), nazwa grantu Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą w Skarżysku-Kamiennej”.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ asortyment. Transportu elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 12071,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu Grantowego Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW), nazwa grantu Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą w Skarżysku-Kamiennej”.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu i dostarczy określony w załączniku nr 1 do SWZ asortyment. Transportu elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524000-7 - Gry
4.5.5.) Wartość części: 3027,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z pismem z dnia 01.06.2022r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferta nr 3: CEZOŚ Centrum Zaopatrzenia Oświaty Biur i Instytucji Danuta Wójcik 25-520 Kielce, ul. Targowa 18/106. Ponadto została odrzucona oferta nr 1 złożona przez P.W.D. APEX Strzałków, ul. Kopernika 12 97-500 Radomsko - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oferta nr 2 złożona przez Moja Szkoła Kornelia Klamann Ul. Starowiejska 4 83-307 Kiełpino - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W dniu 07.06.2022r. wpłynęło do Zamawiającego uchylenie się od zawarcia umowy przez firmę CEZOŚ Centrum Zaopatrzenia Oświaty Biur i Instytucji Danuta Wójcik 25-520 Kielce, ul. Targowa 18/106. Wykonawca oświadczył, że rezygnuje z realizacji zamówienia i odstępuje od podpisania umowy na zadanie nr 1 z uwagi na błąd w nazwie zaoferowanego produktu, którego to błędu nie da się poprawić.
Zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, poza tym pozostałe dwie oferty zostały odrzucone .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3319,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3250,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.D.APEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721042067
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 12
7.3.4) Miejscowość: Strzałków / Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3250,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ"
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania: Część 1, 2,3
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej
- "Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu szachowego w projekcie "Szachy w mazowieckiej szkole" oraz sprzętu warcabowego w projekcie "Warcaby w mazowieckiej szkole" z podziałem na dwie części
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych realizowany w ramach projektu "Program rozwojowy Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim"
- Dostawa sprzętu szachowego w projekcie "Szachy w mazowieckiej szkole" oraz sprzętu warcabowego w projekcie "Warcaby w mazowieckiej szkole" z podziałem na dwie części.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.