Og³oszenie z dnia 2023-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00311199/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie koncepcji i projektu Centrum Kultury Gminy Ustka
w Przew³oce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koncepcji i projektu Centrum Kultury Gminy Ustka
w Przew³oce
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5c44c52-f3eb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00219568
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00507472/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Wykonanie koncepcji i projektu Centrum Kultury Gminy Ustka w Przew³oce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5c44c52-f3eb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej.
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres email:zp@ustka.ug.gov.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Gmina
Ustka ul. Dunina 24, 76-270 Ustka reprezentowana przez Wójta Gminy Ustka. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych
Osobowych p. Pani Katarzyna Jakubowska, e-mail: iod@ustka.ug.gov.pl;, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych
osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@ustka.ug.gov.pl lub telefonicznie
pod numerem 693 064 318.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki
okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
przepisy PZP.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 7 powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ
przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zosta³a zawarta w pkt 34 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.24.2023.MA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wykonanie koncepcji i projektu Centrum Kultury Gminy Ustka w Przew³oce” polegaj±ce na wykonaniu wielobran¿owej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej budowy obiektu Centrum Kultury Gminy Ustka w Przew³oce wraz z uzyskaniem wszelkich niezbêdnych opinii, uzgodnieñ oraz decyzji umo¿liwiaj±cych realizacjê zadania.
2. Zakres przedmiotu zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wskazanej
w ust. 1, dla lokalizacji – obrêb Przew³oka na dz. nr 1114.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy okre¶la opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 9 do SWZ, (oraz jako za³±cznik nr 1 stanowi integraln± czê¶æ umowy).
4. Dokumentacjê projektow± nale¿y opracowaæ zgodnie z przepisami prawa i Polskimi Normami, zgodnie z wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegó³owych, a tak¿e zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w szczególno¶ci:
1) ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2022 r.
poz. 1710 ze zm.),
2) ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
3) Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1065)
4) rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U z 2021 r., poz. 2454),
5) innych przepisów normuj±cych przedmiot umowy,
- w przypadku zmiany przepisów wskazanych w punktach poprzedzaj±cych wykonawca wykona przedmiot umowy w oparciu o przepisy obowi±zuj±ce na dzieñ odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do zaprojektowania przedsiêwziêcia z zachowaniem najwy¿szych standardów, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki in¿ynierskiej.
6. Wykonawca jest zobowi±zany do:
1) uzyskania map do celów projektowych,
2) uzyskania wszelkich niezbêdnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwi±zañ zawartych w dokumentacji projektowej,
3) uzyskania wszelkich pozwoleñ, decyzji, uzgodnieñ, warunków technicznych przy³±czenia, wymaganych decyzji administracyjnych dla ca³ego zadania objêtego zamówieniem, niezbêdnych do uzyskanie pozwolenia na budowê w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane
4) uzyskania w imieniu zamawiaj±cego dokumentu uprawniaj±cego do rozpoczêcia realizacji robót budowlanych.
7. W ramach wykonania zakresu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
1) opracowania koncepcji budowy Centrum Kultury Gminy Ustka oraz uzgodnienie z zamawiaj±cym przyjêtych rozwi±zañ
2) opracowania dokumentacji projektowej w formie papierowej, tj.:
a) map do celów projektowych – 1 egz.,
b) projektu do pozwolenia na budowê zawieraj±cego projekt zagospodarowania terenu (PZT) oraz projekt architektoniczno – budowlany (PAB) – szt. 4,
c) projektu technicznego zawieraj±cego wszystkie bran¿e – szt. 4,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 4 egz.,
e) przedmiaru robót - 2 egz.,
f) kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.,
g) uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, opinii i o¶wiadczeñ, decyzji.
3) sporz±dzenia w formie elektronicznej nagranej na no¶niku CD w 2 egzemplarzach:
a) ca³o¶æ w formacie *pdf,
b) dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
c) arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne musz± posiadaæ aktywne formu³y),
d) rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
e) kosztorysy w formacie *kst, *ath.
8. Dokumentacja projektowa winna spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy.
9. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy nastêpuje bez ograniczeñ, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmuj±cych bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
10.Zamawiaj±cy informuje, ¿e ewentualne wskazanie w innych dokumentach dotycz±cych opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy w³asnej lub innych okre¶leñ w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materia³u lub urz±dzenia (wskazanego nazw±), a jedynie takie wskazania stanowi± sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Dla unikniêcia w±tpliwo¶ci zamawiaj±cy informujê, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zania równowa¿nego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP okre¶la nastêpuj±ce kryterium dla oceny równowa¿no¶ci, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materia³ów (produktów) i urz±dzeñ okre¶lonych w ca³ej dokumentacji projektowej i pozosta³ych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materia³u lub urz±dzenia równowa¿nego jest spe³nienia ³±cznie nastêpuj±cych wymagañ:
− materia³ (zamiennie produkt) lub urz±dzenie równowa¿ne musi zapewniæ osi±gniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajno¶ciowego i funkcjonalnego za³o¿onego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
− materia³ lub urz±dzenie równowa¿ne musi zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,
− równowa¿ne materia³y i urz±dzenia musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym przepisami,
− Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urz±dzenia równowa¿ne wymagaj±ce zmiany posiadanych decyzji, jest zobowi±zany uzyskaæ wymagane decyzje w³asnym staraniem i kosztem, gwarantuj±c jednocze¶nie wykonanie zamówienia w terminie wynikaj±cym z SWZ,
− Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ równowa¿no¶æ zastosowanych materia³ów lub urz±dzeñ.
W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
11. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje takie wymagania:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy i podwykonawców obowi±zku zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê osoby wykonuj±cej czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê w przedmiotowym postêpowaniu,
zostanieuznana ofert, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych
siê doprzedmiotu zamówienia publicznego. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest
okre¶lonejwadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach w/w
kryteriów.Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenia projektanta bran¿y konstrukcyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych wpkt. 14 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 266 w zw. z art. 112
ustawy PZP).
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: – warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do
realizacji przedmiotu zamówienia nastêpuj±ce osoby:
1) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta bran¿y konstrukcyjnej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w
specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.
Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz.
831);
2) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i
kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz
Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831);
3) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r., w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz U z 2019 r. poz. 831).
UWAGI:
Jedna osoba mo¿e pe³niæ funkcjê projektanta je¿eli spe³ni ³±cznie warunek wymieniony w pkt. 15.2.4. SWZ.
Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia równowa¿ne do wymaganych uzyskane w innych pañstwach, uznane w my¶l art. 12a
ustawy Prawo budowlane;
Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które
zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na
zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej; w przypadku zaproponowania osób wchodz±cych w sk³ad kadry kierowniczej,
które nie znaj± jêzyka polskiego, Wykonawca powinien zapewniæ t³umacza.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- za³±cznik
nr 8.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik
nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:1) Formularz ofertowy - interaktywny „Formularz ofertowy” udostêpniony przez na Platformie e-Zamówienia,
2) O¦WIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].
a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zwi±zku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ich
pe³nomocnik wykonawców lub ka¿dy z wykonawców;
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp -
którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców;
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z
o¶wiadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powo³uje siê na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio za³±cznik
nr 4 oraz 5 do SWZ;
d) Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 853)
Zamawiaj±cy wykluczy z udzia³u w postêpowaniu (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 3 oraz 5 do SWZ).
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, je¿eli ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ze wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Uwaga: Dokument ma byæ z³o¿ony wraz z ofert± tylko w sytuacji gdy wykonawca powo³uje siê na zasoby innego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê oudzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 454, 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) terminu realizacji umowy na skutek:
a) przed³u¿aj±cych siê (ponad przewidziane przepisami prawa) terminów wydania decyzji, uzgodnieñ, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, niespowodowanych z winy Wykonawcy,
b) konieczno¶ci zaspokojenia oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy,
c) konieczno¶ci zmian opisu przedmiotu zamówienia,
d) zawieszenia us³ug projektowych lub robót przez Zamawiaj±cego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
e) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego;
f) zawieszenia prac (realizacji umowy) z powodu okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ w trybie i na zasadach wskazanym w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2021 r., poz. 2095 ze zm.),
2) osób pe³ni±cych funkcjê projektantów, przy czym nowo wskazane osoby powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w pkt. 15.2.4 SWZ i uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego;
3) zmiany umowy w zakresie dopuszczonym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2021 poz. 2095 z pó¼n. zm.).
4) zmiany sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku:
a) zmiany podzia³u przedmiotu umowy na etapy, z zachowaniem terminów ujêtych w § 2 ust. 1 umowy,
b) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, o ile jest to niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na jego cel;
5) waloryzacji wynagrodzenia;
6) zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. Zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
2. Ka¿da zmiana umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz wymaga zgody drugiej strony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-30 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 853)
Zamawiaj±cy wykluczy z udzia³u w postêpowaniu (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku nr 3 oraz 5 do SWZ):
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego
¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm. 3) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków
ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub
im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4), albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania powy¿szych okoliczno¶ci.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z us³ugami opiekuñczymi oraz bez us³ug opiekuñczych
- Modernizacja hydroforni na terenie O¶rodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Le¶nik w Orzechowie - V postêpowanie
- Sukcesywne us³ugi usuwania ¶niegu oraz usuwania ¶lisko¶ci w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ci±gów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
wiêcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowo¶ci Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pe³nobran¿owej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy K³odzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzy¿owania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drog± powiatow± nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ci±gu ulicy Olszewskiego" we Wroc³awiu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.