Og³oszenie z dnia 2022-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00177210/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Prace porz±dkowe na terenie Gminy Micha³owice- II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace porz±dkowe na terenie Gminy Micha³owice- II”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e100e877-dc20-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00219617
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 „Prace porz±dkowe na terenie Gminy Micha³owice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00177210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 395670,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ug polegaj±cych na bie¿±cym utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Micha³owice.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w gminie to jest wykonywanie prac maj±cych na celu zachowanie ³adu na terenie gminy Micha³owice,
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania w szczególno¶ci:
1) opró¿nianie koszy ulicznych i utrzymanie w nale¿ytym porz±dku terenu wokó³ nich;
2) opró¿nianie koszy na psie odchody;
3) zamiatanie rêczne lub mechaniczne pasów drogowych (ulic i chodników) i ogólnodostêpnych terenów publicznych;
4) zamiatanie terenu w centrum Komorowa na odcinku od torów WKD do ul. Berylowej, terenu wokó³ Urzêdu Gminy w Regu³ach;
5) utrzymanie w czysto¶ci i dro¿no¶ci kratek wpustów ulicznych;
6) dokonanie oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy ¶rodkiem chwastobójczym;
7) usuniêcie przerostów z kamiennych poboczy – usuniêcie przerostów z poboczy dróg gminnych;
8) czyszczenie otwartych i zamkniêtych tablic og³oszeniowych;
9) sprz±tanie wiat przystankowych;
10) zbieranie odpadów, w tym:
a) sprz±tanie z ulic lu¼nych odpadów,
b) z poboczy dróg gminnych,
c) czyszczenie s³upów z og³oszeñ,
d) zbieranie pozostawionych worków z odpadami,
e) likwidacja dzikich wysypisk;
11) usuwanie zanieczyszczeñ pochodz±cych z rozsypania przewo¿onych przez u¿ytkowników dróg ³adunków;
12) interwencyjne sprz±tanie gminy w niedzielê i ¶wiêta - na polecenie pisemne b±d¼ mailowe przedstawiciela Zamawiaj±cego, polegaj±ce na sprz±taniu poleconych miejsc, odcinków dróg lub ca³ych pasów drogowych. Prace w tym zakresie wykonywane bêd± w zale¿no¶ci od potrzeb;
13) odbiorze odpadów w ramach akcji sprz±tania ¶wiata organizowanych przez uczniów i mieszkañców i innych podobnych akcji;
14) zbieraniu worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urz±d Gminy Micha³owice wg zlecenia Zamawiaj±cego;
15) grabienie parków, skwerów, placów zabaw, trawników i przydro¿nych pasów zieleni (pobocza dróg), (wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz li¶ci z terenu Gminy);
16) sprz±tanie nawierzchni gumowych i alejek na placach zabaw.
4. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w „Specyfikacji Technicznej” stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Ze wzglêdu na specyfikê powy¿szych prac Zamawiaj±cy nie jest w stanie okre¶liæ dok³adnych ich ilo¶ci, szacunkowe, orientacyjne ilo¶ci zosta³y okre¶lone w „Kosztorysie” stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. Zamawiaj±cy wymaga zastosowania do oprysków przeciw chwastom preparatów bezpiecznych dla ¶rodowiska, które mog± byæ stosowane w uprawach ekologicznych i BIO.
7. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ w³a¶ciwe zagospodarowanie odpadów komunalnych.
8. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± prace porz±dkowe, odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.
9. Wykonywane przez Wykonawcê prace porz±dkowe nie mog± utrudniaæ ruchu drogowego.
10. Wk³ady foliowe do koszy ulicznych jak równie¿ inne materia³y i ¶rodki Wykonawca zapewnia na koszt w³asny.
11. Zamawiaj±cy zabrania u¿ywania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dmuchaw do li¶ci.
12. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia musz± byæ oznakowane logo (nazw±) firmy Wykonawcy oraz posiadaæ sprawny system GPS. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ pojazd zastêpczy o zbli¿onych parametrach.
13. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania umowy z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy.
14. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych prac oraz czêstotliwo¶ci wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb powsta³ych w trakcie realizacji umowy, o których bêdzie niezw³ocznie informowa³ na pi¶mie z wyprzedzeniem.
16. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ Przedmiot umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami w tym przepisami BHP i p.po¿. oraz specyfikacj± techniczn± oraz na warunkach ustalonych niniejsz± umow±.
17. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do:
1) jednorazowej obs³ugi 650 szt. koszy ulicznych i terenu wokó³ nich,
2) jednorazowego oczyszczenia 95 000 m2 powierzchni chodników,
3) jednorazowego oczyszczenia 175 000 mb ulic,
4) grabienia powierzchni 60 ha (w trakcie realizacji umowy),
5) jednorazowego oczyszczenia 90 szt. tablic og³oszeniowych otwartych,
6) jednorazowego oczyszczenia 30 szt. tablic og³oszeniowych zamkniêtych,
7) jednorazowego oczyszczenia 30 szt. wiat przystankowych,
8) jednorazowego usuniêcia przerostów z kamiennych poboczy w ilo¶ci 40 000 m2.
18. Zamawiaj±cy szacuje, i¿ zebrana ilo¶æ odpadów z terenów ogólnodostêpnych bêdzie wynosi³a ok. 84 Mg. Ze wzglêdu na specyficzny charakter us³ugi Zamawiaj±cy nie jest w stanie okre¶liæ dok³adnych ilo¶ci. Ilo¶ci zbieranych odpadów s± wielko¶ciami orientacyjnymi uzale¿nionymi od zaistnia³ych potrzeb.
19. Podane warto¶ci prac porz±dkowych s± orientacyjne, oszacowane na podstawie danych z lat poprzednich oraz wiedzy Zamawiaj±cego, maj± one jedynie charakter informacyjny.
20. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia wielko¶ci poszczególnych zlecanych prac w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb, jednak nie mniej ni¿ 70% ilo¶ci okre¶lonej w „Kosztorysie”. Wykonawcy nie przys³uguje odszkodowanie za niewykonan± cze¶æ umowy.
21. Wszystkie prace zwi±zane z przedmiotem zamówienia w soboty, niedziele i ¶wiêta oraz poza godzinami pracy Urzêdu zlecaæ mog± tak¿e s³u¿by porz±dkowe.
22. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami zamówienia.
23. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych
w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
24. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o pozostaj±cy w jego dostêpie sprzêt i wyposa¿enie obiektów.
25. Wszelkie materia³y, sprzêt, urz±dzenia, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi dostarczone i wykorzystywane przez Wykonawcê bêd± nale¿ytej, wysokiej jako¶ci oraz musz± byæ przeznaczone do u¿ywania odpowiednio do ka¿dej z zastosowanych powierzchni. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zmiany ww. produktów w przypadku, gdy nie bêd± spe³nia³y wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego
26. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu prac porz±dkowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 717822,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 717822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717822,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fagus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222843925
7.3.3) Ulica: Al. Krakowska 110/114
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-971
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 717822,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów nale¿±cych do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja pad³ych zwierz±t na okres 36 miesiêcy
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleñcach.
- us³ugi sprz±tania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- us³ugi konserwacyjne i naprawcze.
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.