Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174497/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(2) Pas ruchu rowerów w ramach projektu
„Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków w Wyszkowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(2) Pas ruchu rowerów w ramach projektu„Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków w Wyszkowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93918397-d933-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Pas ruchu dla rowerów przy ul. Warszawskiej trasa Wyszków - Tumanek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROZ.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115317,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu polegającej na wykonaniu pasów ruchu rowerowego.Część I – przy ul. Warszawskiej – trasa Wyszków – Tumanek
Projekt organizacji ruchu obejmuje oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy zakres prac określają: Projekty organizacji ruchu (Załącznik nr 6 do SWZ) i przedmiary robót (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 61470,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu polegającej na wykonaniu pasów ruchu rowerowego.Część II- przy ul. Gen Sowińskiego w Wyszkowie
Projekt organizacji ruchu obejmuje oznakowanie pionowe i poziome.
Szczegółowy zakres prac określają: Projekty organizacji ruchu (Załącznik nr 6 do SWZ) i przedmiary robót (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56719,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75608,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87758,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75608,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALTOR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-23-32-296
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75608,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69764,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69764,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69764,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAREX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnścią
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-25-27-469
7.3.3) Ulica: Bialołęcka 374
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-253
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69764,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Remont placu manewrowego WORD w Łodzi OT Piotrków Trybunalski.
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.