Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Rybniku, wraz z robotami towarzyszącymi - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fb977dc-8a9a-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Rybniku, wraz z robotami towarzyszącymi - w formule "zaprojektuj i wybuduj".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb977dc-8a9a-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.89.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1463414,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 731707,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opisana w programie funkcjonalno–użytkowym (PFU), realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” robót budowlanych w zakresie modernizacji boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Rybniku, wraz z robotami towarzyszącymi - na terenie rekreacyjno-sportowym przy ul. Grunwaldzkiej 18 w Rybniku w dzielnicy Maroko-Nowiny.
Zakres zamówienia , poza robotami budowlanymi, obejmuje także:
- wykonanie prac projektowych w zakresie niezbędnym do zgodnego z prawem zgłoszenia robót budowlanych i lub/uzyskania pozwolenia na budowę na zakres robót takiego zgłoszenia i/lub pozwolenia wymagający, w oparciu o aktualną wykładnię przepisów Prawa Budowlanego, włącznie z wyszczególnionym w PFU zakresem modernizacji obiektu (bieżnia, trybuny) – planowanym do realizacji w okresie późniejszym (wykonawstwo w tym zakresie wyłączone jest z niniejszego postępowania) na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę i/lub skutecznego zgłoszenia robót,
- pełną obsługę geodezyjną (w tym inwentaryzację powykonawczą) i zakup niezbędnych map do celów projektowych,
- serwis techniczny wykonanych nawierzchni i zabudowanego wyposażenia i urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, przez co należy rozumieć wymaganą warunkami gwarancji kontrolę i konserwację prowadzoną w okresie gwarancyjnym staraniem i na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45232452-5 - Roboty odwadniające
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 979400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 979400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra-Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-309-69-82
7.3.3) Ulica: Szkolna
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 45-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 979400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Modernizacja budynku na Placu Wolności na potrzeby pasażerów - budynek dawnego Miejskiego Punktu Sprzedaży w Rybniku przy Placu Wolności 20, dzielnica Śródmieście - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Ruch Rydułtowy.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w miejscowości Świbie przy ul. Szkolnej
- Budowa placu zabaw w Andrychowie ul. Lenartowicza
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.