Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105827/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00127569/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00149268/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad536b47-b0e4-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Realizacja inwestycji pn.: Psia Hubka - Miejsce integracji mieszkańców i ich pupili - etap I WBO 2020 pr. 358
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105827/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/18/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”
W ramach realizacji inwestycji, o której mowa w ust. 1, przewiduje się zagospodarowanie zieleńca zlokalizowanego przy ul. Hubskiej we Wrocławiu na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 19/4, AM-18, obr. Południe, poprzez budowę psiego wybiegu wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
1) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
2) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
3) tyczenie układu przestrzennego,
4) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
5) roboty ziemne takie jak wywóz ziemi i gruzu z wykopów, profilowanie,
6) wykonanie rozbiórek wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki oraz zagospodarowaniem obszaru po rozbiórkach zgodnie z projektem,
7) przebudowa istniejącej głównej ścieżki parkowej o nawierzchni mineralnej utwardzonej,
8) budowa nawierzchni z płytek chodnikowych,
9) budowa ogrodzonego psiego wybiegu o nawierzchni piaszczystej i trawiastej wraz z torem przeszkód dla psów,
10) dostawa i montaż małej architektury,
11) wykonanie elektrycznych robót sieciowych oraz dostawa wraz z montażem oświetlenia fragmentu alejki oraz psiego wybiegu.
12) regulacje wysokościowe naziemnej armatury i studni sieci podziemnego uzbrojenia terenu w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
13) odtworzenie, w przypadku zniszczenia podczas prowadzenia prac, istniejących nawierzchni, obrzeży,
14) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach budowlanych.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych polegających w szczególności na:
1) wykonanie niezbędnych wycinek drzew zgodnie z decyzją administracyjną,
2) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w obrębie inwestycji (usunięcie posuszu, jemioły, odrostów),
3) nasadzenia drzew,
4) nasadzenia zieleni niskiej,
5) założenie trawników w miejscu likwidowanych ścieżek.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
Wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971132,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7342732945
7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216
7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie robót elektrycznych - w wysokości 10% zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykopanie, przesadzenie, nasadzenie krzewów, bylin, roślin i drzew oraz całosezonowa pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska w roku 2025
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.