eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili" - etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 - projekt nr 358"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad536b47-b0e4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Realizacja inwestycji pn.: Psia Hubka - Miejsce integracji mieszkańców i ich pupili - etap I WBO 2020 pr. 358

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105827/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/18/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Psia Hubka - miejsce integracji mieszkańców i ich pupili” – etap I - zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2020 – projekt nr 358”
W ramach realizacji inwestycji, o której mowa w ust. 1, przewiduje się zagospodarowanie zieleńca zlokalizowanego przy ul. Hubskiej we Wrocławiu na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 19/4, AM-18, obr. Południe, poprzez budowę psiego wybiegu wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
1) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
2) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
3) tyczenie układu przestrzennego,
4) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
5) roboty ziemne takie jak wywóz ziemi i gruzu z wykopów, profilowanie,
6) wykonanie rozbiórek wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki oraz zagospodarowaniem obszaru po rozbiórkach zgodnie z projektem,
7) przebudowa istniejącej głównej ścieżki parkowej o nawierzchni mineralnej utwardzonej,
8) budowa nawierzchni z płytek chodnikowych,
9) budowa ogrodzonego psiego wybiegu o nawierzchni piaszczystej i trawiastej wraz z torem przeszkód dla psów,
10) dostawa i montaż małej architektury,
11) wykonanie elektrycznych robót sieciowych oraz dostawa wraz z montażem oświetlenia fragmentu alejki oraz psiego wybiegu.
12) regulacje wysokościowe naziemnej armatury i studni sieci podziemnego uzbrojenia terenu w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
13) odtworzenie, w przypadku zniszczenia podczas prowadzenia prac, istniejących nawierzchni, obrzeży,
14) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach budowlanych.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych polegających w szczególności na:
1) wykonanie niezbędnych wycinek drzew zgodnie z decyzją administracyjną,
2) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w obrębie inwestycji (usunięcie posuszu, jemioły, odrostów),
3) nasadzenia drzew,
4) nasadzenia zieleni niskiej,
5) założenie trawników w miejscu likwidowanych ścieżek.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
Wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971132,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie robót elektrycznych - w wysokości 10% zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy w zakresie Części I oraz Części II zostanie wykonany w terminie 4 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.