Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2021/BZP 00339438/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30 (po zmianach)
- 2021/BZP 00339715/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi eksperta w Zespole Konsultacyjnym w ramach projektu Kultura bez barier
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.bogusz-kozbial@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi eksperta w Zespole Konsultacyjnym w ramach projektu Kultura bez barier2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67100f09-696d-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011486/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Eksperci zewnętrzni (zespół konsultacyjny - ZK) - świadczenie usług eksperckich, dotyczących modelu dostępnej instytucji kultury - projektu Kultura bez barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POWER2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339438/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/28/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109055,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta w powołanym przez Zamawiającego Zespole Konsultacyjnym (liczącym od 1 do 5 ekspertów), który będzie dokonywać recenzji i bieżącej weryfikacji kluczowych działań i produktów wypracowywanych w ramach projektu oraz wspierać zespół projektowy w zakresie zaprojektowania sposobu weryfikacji efektywności modelu, zapewniającego dostępność oferty i zasobów instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami, metod pomiaru i oceny trafności modelu, partycypacyjnych sposobów prowadzenia tej oceny.2. Część 1 - Usługa eksperta z doświadczeniem w organizacjach pozarządowych lub w instytucjach kultury
3. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia umów w ramach danej części zamówienia z więcej niż z jednym Wykonawcą - w części 1 zamówienia maksymalnie z trzema Wykonawcami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta w powołanym przez Zamawiającego Zespole Konsultacyjnym (liczącym od 1 do 5 ekspertów), który będzie dokonywać recenzji i bieżącej weryfikacji kluczowych działań i produktów wypracowywanych w ramach projektu oraz wspierać zespół projektowy w zakresie zaprojektowania sposobu weryfikacji efektywności modelu, zapewniającego dostępność oferty i zasobów instytucji kultury dla osób z niepełnosprawnościami, metod pomiaru i oceny trafności modelu, partycypacyjnych sposobów prowadzenia tej oceny.2. Część 2 - Usługa eksperta z kompetencjami analitycznymi/badawczymi
3. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia umów w ramach danej części zamówienia z więcej niż z jednym Wykonawcą - w części 2 zamówienia maksymalnie z dwoma Wykonawcami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Włodarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722149253
7.3.4) Miejscowość: Krzyszkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ WŁODARSKI Akademia Rozwoju Twórczego "Artrip"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ WŁODARSKI Akademia Rozwoju Twórczego "Artrip"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Karowska-Koperwas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212908356
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Fundacja Na Rzecz Rozwoju Audiodeskrypcji „KATARYNKA”
ul. Grabiszyńska 241 E
53 – 234 Wrocław
data zawarcia umowy:13.06.2022 r.
wartość umowy: 24 000,00
okres realizacji zamówienia: 18 miesięcy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.