eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiSukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY GRODZISK MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: OSiR Grodzisk Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012862413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J. Montwiłła 41

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grodzisksport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: grodzisksport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee63b839-c0ff-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee63b839-c0ff-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034605/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAiO.251.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki (z podziałem na części):
Część I: Akcesoria do sprzątania
Część II: Papier toaletowy i ręczniki papierowe
Część III: Środki czyszczące oraz myjące
Część IV: Drobne artykuły gospodarstwa domowego
Część V: Worki na odpady

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 15948 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki (z podziałem na części):
Część I: Akcesoria do sprzątania
Część II: Papier toaletowy i ręczniki papierowe
Część III: Środki czyszczące oraz myjące
Część IV: Drobne artykuły gospodarstwa domowego
Część V: Worki na odpady

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.5.) Wartość części: 44115 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki (z podziałem na części):
Część I: Akcesoria do sprzątania
Część II: Papier toaletowy i ręczniki papierowe
Część III: Środki czyszczące oraz myjące
Część IV: Drobne artykuły gospodarstwa domowego
Część V: Worki na odpady

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 84685 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki (z podziałem na części):
Część I: Akcesoria do sprzątania
Część II: Papier toaletowy i ręczniki papierowe
Część III: Środki czyszczące oraz myjące
Część IV: Drobne artykuły gospodarstwa domowego
Część V: Worki na odpady

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 9179 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki (z podziałem na części):
Część I: Akcesoria do sprzątania
Część II: Papier toaletowy i ręczniki papierowe
Część III: Środki czyszczące oraz myjące
Część IV: Drobne artykuły gospodarstwa domowego
Część V: Worki na odpady

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 16073 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę nie opatrując podpisem dokumentów do niej załączonych tj:
• Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy
• Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania
• Załącznik 3A do SWZ – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z uwagi na przepisy związane z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę
• Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu dotyczącym „Sukcesywnej dostawy środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki” ofertę złożyła jedna firma: ABC Higiena A. Burba, P. Krasowski s.c., ul. Podleśna 30, 05-075 Warszawa Wesoła. Oferent złożył ofertę cenową do wszystkich części postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ).
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 5 i 6 Pzp w części:
Część 1 – brak OPZ/arkusz kalkulacyjny

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę nie opatrując podpisem dokumentów do niej załączonych tj:
• Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy
• Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania
• Załącznik 3A do SWZ – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z uwagi na przepisy związane z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę
• Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu dotyczącym „Sukcesywnej dostawy środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki” ofertę złożyła jedna firma: ABC Higiena A. Burba, P. Krasowski s.c., ul. Podleśna 30, 05-075 Warszawa Wesoła. Oferent złożył ofertę cenową do wszystkich części postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ).
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 5 i 6 Pzp w części:
Część 2 – brak OPZ/arkusz kalkulacyjny

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę nie opatrując podpisem dokumentów do niej załączonych tj:
• Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy
• Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania
• Załącznik 3A do SWZ – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z uwagi na przepisy związane z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę
• Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu dotyczącym „Sukcesywnej dostawy środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki” ofertę złożyła jedna firma: ABC Higiena A. Burba, P. Krasowski s.c., ul. Podleśna 30, 05-075 Warszawa Wesoła. Oferent złożył ofertę cenową do wszystkich części postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ).
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 5 i 6 Pzp w części :
Część 3 - brak OPZ/arkusz kalkulacyjny

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca złożył ofertę nie opatrując podpisem dokumentów do niej załączonych tj:
• Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy
• Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania
• Załącznik 3A do SWZ – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z uwagi na przepisy związane z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę
• Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W postępowaniu dotyczącym „Sukcesywnej dostawy środków czystości oraz drobnych artykułów gospodarstwa domowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki” ofertę złożyła jedna firma: ABC Higiena A. Burba, P. Krasowski s.c., ul. Podleśna 30, 05-075 Warszawa Wesoła. Oferent złożył ofertę cenową do wszystkich części postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ).
Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 5 i 6 Pzp w części :
Część 4 - brak OPZ/arkusz kalkulacyjny

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca do oferty – część 5 - złożył błędny Opis Przedmiotu Zamówienia/ arkusz kalkulacyjny. Pierwotny OPZ/arkusz kalkulacyjny załączony do ogłoszenia z dniem 01.02.2024 został zmieniony ze względu na błędny opis worków na odpady. Grubość która była wprowadzona odbiegała od faktycznych dostępnych na rynku. OPZ/arkusz kalkulacyjny został zmieniony w celu poprawności worków dostępnych na rynku. Wykonawca wypełnił niezaktualizowany OPZ/arkusz kalkulacyjny:
Przed zmianą:
Część 5 – Worki na odpady
Ad. 1 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 18 µm (...)
Ad. 2 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 18 µm (...)
Ad. 3 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 18 µm (...)
Ad. 4 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 24 µm (...)
Ad. 5 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 28 µm (...)
Ad. 6 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 28 µm (...)
Po zmianie do złożenia z ofertą:
Część 5 – Worki na odpady
Ad. 1 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 6,3 µm (...)
Ad. 2 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 6,1 µm (...)
Ad. 3 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 25 µm (...)
Ad. 4 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 40 µm (...)
Ad. 5 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 50 µm (...)
Ad. 6 Wymagania minimalne: (...) minimalna grubość 55 µm (...)

- Dodatkowo Wykonawca złożył ofertę nie opatrując podpisem dokumentów do niej załączonych tj:
• Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy
• Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania
• Załącznik 3A do SWZ – Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z uwagi na przepisy związane z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji na Ukrainę
• Załącznik nr 5 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.

Mając na uwadze powyższe, na mocy 226 ust. 1 pkt. 5 i 6 Pzp ofertę Wykonawcy ABC Higiena A. Burba, P. Krasowski s.c., ul. Podleśna 30, 05-075 Warszawa Wesoła uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.