Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00080670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu medycyny pracy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych i instytucji stacjonujących w m. Brodnica - sprawa 5/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=614154091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu medycyny pracy oraz ochrony pracy żołnierzy i pracowników jednostek wojskowych i instytucji stacjonujących w m. Brodnica - sprawa 5/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-457b84e5-bf6c-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657099,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Wykonywanie usługi badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych w zakresie medycyny pracy wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów stanowiskowych miejsc pracy (co najmniej jeden raz w roku) i udziałem lekarza medycyny pracy w komisjach BHP (w ramach potrzeb), zgodnie z wymaganiami i warunkami świadczenia określonymi przez Zamawiającego, dla żołnierzy i pracowników resortu obrony narodowej nw. jednostek wojskowych i instytucji:
4 pułk chemiczny (JW 3537), ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
Grupa Zabezpieczenia Brodnica 13WOG, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
Węzeł Teleinformatyczny Brodnica (RCI Bydgoszcz), ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
Wojskowe Centrum Rekrutacji (WCR), ul. Królowej Jadwigi 4, 87-300 Brodnica.
3. batalion chemiczny 1. Dywizji Piechoty Legionów (DPL), ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 594000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Opieki Zdrowotnej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741484403
7.3.3) Ulica: Wiejska 9
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, że powierza część zamówienia podwykonawcy: Praktyka Lekarska Specjalistyczna lek med. Anna Siedlaczek, ul. Kościelna 7, 87-300 Brodnica w zakresie wykonanie badań i konsultacji wykazanych w treści Załącznika nr 1 do przedmiotowej umowy tj.:
Konsultacje Neurologiczne (0,5% wartości zamówienia)
Konsultacje Dermatologiczne (0,5% wartości zamówienia)
Konsultacje Okulistyczne, badanie dna oka, badanie oceniające zjawisko olśnienia, badanie oceniające widzenie zmierzchowe (0,5% wartości zamówienia)
Konsultacje Psychologiczne, badania psychotechniczne (0,5% wartości zamówienia)
Konsultacje Laryngologiczne, audiogram(0,5% wartości zamówienia)
Orzeczenia lekarza medycyny pracy (0,5% wartości zamówienia)
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657099,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie zamówienia podstawowego – 329 617,55 zł brutto
2) w zakresie prawa opcji – 327 481,45 zł brutto
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Budowa boisk do sportów plażowych "STRZEMYK ARENA" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medyczne - badania elastograficzne wątroby, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby"
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.