Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00509607/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00510330/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska, 5-9
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.slupsk.pl/BIP/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a4eee58-8476-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4eee58-8476-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044999/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPŚ-IX.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1361757,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1282558,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (zadania) obejmuje następujące obiekty Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku:
część I – przy ul. Dominikańskiej 5-9 oraz ul. Szarych Szeregów 12 w Słupsku (7 obiektów zabytkowych + 1 w przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku zabytkowego),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach każdej części (zadania) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 644716,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (zadania) obejmuje następujące obiekty Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku:
część II – w Swołowie 8, 14, 15, 26, 39a (20 obiektów zabytkowych),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach każdej części (zadania) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 493869,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (zadania) obejmuje następujące obiekty Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku:
część III – w Klukach 27 (28 obiektów zabytkowych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach każdej części (zadania) zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 223171,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749603,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775534,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749603,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368983291
7.3.3) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749603,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566469,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600759,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566469,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368983291
7.3.3) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566469,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261473,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283334,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261473,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368983291
7.3.3) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261473,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.