eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaSukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2024 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Jab³once



Og³oszenie z dnia 2024-02-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2024 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Jab³once

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD US£UG KOMUNALNYCH W JAB£ONCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492812099

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zukjablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zukjablonka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

odprowadzanie i oczyszczanie ¶cieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2024 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Jab³once

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00219835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00087158/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2024 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Jab³once

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy
bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy
bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-128a8932-d4b2-11ee-a3b5-e25d731b0da9
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@zukjablonka.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zak³ad Us³ug Komunalnych w Jab³once, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: zuk@jablonka.pl, telefon 18/2611137;
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
nr ZUK.271.3.2024 „Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2024 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w
Jab³once”.
• Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie
akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy
z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
••
Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Wykonawcy:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUK.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i sukcesywne dostarczanie oleju opa³owego do kot³ów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Zubrzycy Dolnej i Jab³once pod nastêpuj±cymi adresami:
- Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna- DOM NAUCZYCIELA
- Orawka 76A, 34-480 Jab³onka, Dom Nauczyciela w Orawce
- ul Plac Dworcowy 2, 34-480 Jab³onka- BUDYNEK DWORCOWY W JAB£ONCE;
- ul. P. Jab³oñskiego 9, 34-480 Jab³onka- BUDYNEK GMINNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZ¡DOWEGO W JAB£ONCE.
- ul. Otrêbowa 19, 34-480 Jab³onka- BUDYNEK OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W JAB£ONCE.
- ul. Piusa Jab³oñskiego 2, 34-480 Jab³onka- DOM NAUCZYCIELA
- ul. 1- go Maja 5, 34-480 Jab³onka- Budynek Stadionu Sportowego w Jab³once

2. Zakup oleju opa³owego przez Zamawiaj±cego bêdzie dokonywany w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2024r.

3. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na olej opa³owy wynosi 45 000 litrów. Wskazana ilo¶æ oleju opa³owego jest wielko¶ci± orientacyjn±, przyjêt± w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê zamówienia w wielko¶ci maksymalnej podanej przez zamawiaj±cego.
4. Rozliczenie pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêdzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiaj±cego ilo¶ci oleju opa³owego pomno¿onej przez cenê jednostkow± brutto. Wykonawca bêdzie wystawiaæ faktury za dokonane zakupy oleju opa³owego z terminem p³atno¶ci 21 dni.
5. Olej powinien byæ dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób roz³adunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie ka¿dorazowego tankowania odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶æ dostarczonego oleju w temperaturze referencyjnej 15oC wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15oC przy autocysternie. Wykonawca dostarczaæ bêdzie olej opa³owy, w temperaturze rzeczywistej, autocystern± wyposa¿on± w urz±dzenie do pomiaru paliw z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji urz±dzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opa³owego powinno odbywaæ siê zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r., poz. 708). Zamawiaj±cy przeka¿e dokonuj±cemu dostawy pracownikowi Wykonawcy potwierdzenie odbioru ilo¶ciowego.

6. Wymagane parametry techniczne oleju opa³owego:
Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizyko-chemicznymi:
 gêsto¶æ w temperaturze 15 C, nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml
 temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 56 o C
 lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC, nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
 sk³ad frakcyjny:
- do 250oC destyluje nie wiêcej ni¿ 65%/V/V
- do 350oC destyluje nie mniej ni¿ 85%/V/V
 zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%/m/m
 pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci
destylacyjnej, nie wiêksza ni¿ 0,3%/m/m
 pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01%/m/m
 zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
 zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
 warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
 temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -20oC

7. Dostawa oleju realizowana bêdzie sukcesywnie, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego, na zg³oszenie telefoniczne lub faksem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilo¶ciach podanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca bêdzie zobowi±zany dostarczyæ olej opa³owy do zbiorników znajduj±cych siê pod adresami wymienionymi w punkcie 1.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada zbiorniki na olej opa³owy o pojemno¶ciach:
- dwa zbiorniki po 1500 litrów ka¿dy- pod adresem Zubrzyca Dolna 257
- dwa zbiorniki po 1000 litrów ka¿dy – pod adresem Orawka 76A
- cztery zbiorniki po 750 litrów ka¿dy- pod adresem 34-480 Jab³onka, Plac Dworcowy 2.
- dziesiêæ zbiorników po 1000 litrów ka¿dy- pod adresem 34-480 Jab³onka, ul. P. Jab³oñskiego 9.
- trzy pojemniki po 1000 litrów ka¿dy- pod adresem 34-480 Jab³onka, ul. Otrêbowa 19
- cztery zbiorniki po 1500 litrów ka¿dy- pod adresem 34-480 Jab³onka, ul. P. Jab³oñskiego 2
- jeden zbiornik 1000 litrów - pod adresem 34-480 Jab³onka, ul. 1-go Maja 5
9. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilo¶ciowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych, nie bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego.
10. W zwi±zku z ograniczeniem przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
11. Dostarczony przez Wykonawcê olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz byæ zgodne z odpowiednimi normami.
12. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ
09.13.51.00-5 Olej opa³owy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena (Kc) – 60 pkt
b) Termin dostawy (Kt) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy (Kt) – 40 pkt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp):
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie
zamówienia w
okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków
dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust.
6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust.
1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed
organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze
wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów
- wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego
wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie
2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w
szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców
ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we
w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w
umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi
zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów)
zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca
pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na
wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi
aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie
o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ
uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich
zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ
zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 454 i 455 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog±
dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków: podstawy do zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 7
doSWZ (projekcie umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-05 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.