eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieckiPrzebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 59 w km 52+492 str. lewa na działkę nr 767/1 oraz zatoki autobusowej w miejscowości Piecki



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 59 w km 52+492 str. lewa na działkę nr 767/1 oraz zatoki autobusowej w miejscowości Piecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 20 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminapiecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 59 w km 52+492 str. lewa na działkę nr 767/1 oraz zatoki autobusowej w miejscowości Piecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08d74c26-c58a-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 59 w km 52+492 str. lewa na działkę nr 767/1 oraz zatoki autobusowej w miejscowości Piecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218361,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie zjazdu z drogi krajowej nr 59 w km 52+492 str. lewa na działkę nr 767/1 w obrębie Piecki oraz związaną z nią przebudową zatoki autobusowej w miejscowości Piecki gmina Piecki.

Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje między innymi:
a) rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej - 274 m2;
b) ustawienie krawężników betonowych 20*30*100cm na ławie betonowej z oporem - 17,00m;
c) ustawienie krawężników najazdowych 20*22*100cm na ławie betonowej - 25,00m;
d) ustawienie krawężników kamiennych najazdowych 20*22*100cm na ławie betonowej z oporem - 62,00m;
e) ustawienie krawężników kamiennych 20*30*100cm na ławie betonowej z oporem - 63,00m;
f) wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej15/17 na podsypce cementowo-piaskowej – 114m2;
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 80mm na podsypce cementowo-piaskowej – 50,00m2 ;
h) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej gr. 80mm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 30mm – 150,00m2 ;
i) demontaż i ponowny montaż wiaty przystankowej;
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

Szczegółowy zakres prac określony jest w Dokumentacji projektowej składającej się z :
1. Projektu budowlanego Przebudowy zjazdu oraz zatoki autobusowej przy DK 59 w miejscowości Piecki opracowanego przez VIA-PROJEKT ŁUKASZ CHUĆ ul. Pana Tadeusza 12 lok. 94, 10-461, Olsztyn;
2. Projektu stałej organizacji ruchu - Przebudowy zjazdu oraz zatoki autobusowej przy DK 59 w miejscowości Piecki ;
3. Przedmiaru robót;
4. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej;
Inwestycja realizowana będzie na podstawie zawiadomienia o zamiarze wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - zaświadczenie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie z dnia 22.09.2023 r.
4.3. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
4.3.1 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4.3.2 Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania i wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
4.3.3 Zamawiający powoła Inspektora (Inspektorów) nadzoru inwestorskiego, których upoważni do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową.
4.3.4 W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej.
4.3.5 Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.
4.3.6 Podstawowe wymagania dotyczące robót budowlanych:
• wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami nadzoru inwestorskiego, zaleceniami i uzgodnieniami Urzędu Gminy Piecki oraz wymogami niniejszej SWZ;
• użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego;
• Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności: wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów objętych dokumentacją na potrzeby dokumentów rozliczeniowych potwierdzających ilości wykonanych robót;
• Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie dróg dojazdowych i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu na czas prowadzenia robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów;
• Wykonawca przed wejściem w teren na własny koszt zapewni opracowanie projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz wykona i utrzyma ją podczas realizacji inwestycji, oraz zlikwiduje ją, przywracając tereny do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
• Wykonawca przed planowanym rozpoczęciem robót, działając z upoważnienia Zamawiającego, zobowiązany jest do wystąpienia, zgodnie z pkt. 11 Decyzji O/OL.Z-3.4241.96.2022.1.MA, do GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Szczytnie z wnioskiem o udzielenie zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót. Koszty związane z zajęciem pasa musi uwzględnić w cenie ofertowej.
4.3.7 Wykonawca dostarczy Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszelkie dokumenty, dotyczące Zamówienia, niezbędne do zakończenia budowy (dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, atesty itp.). W ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie majątkowe do wykonanych opracowań i dokumentacji powykonawczej.
4.3.8 Okres Zgłaszania Wad wynosi co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru robót i równy jest okresowi rękojmi i gwarancji.
4.3.9 Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres określony w ofercie, o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4.3.10 Zamawiający informuje, że korzystanie z materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego jest odpłatne.
4.3.11 Przedmiot zamówienia jest zaprojektowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ustawy:

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postepowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 259 000,00 zł. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.02.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta z ceną 470 289,45 zł.

Wobec powyższego cena oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ponad to Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty. W związku z powyższym należało unieważnić niniejsze postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470289,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470289,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.