Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP
i samorządu połączonej z wizytą na targach EXPO 2020 w Dubaju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381835689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-140
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 326 74 01
1.5.8.) Numer faksu: 68 320 75 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcpr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lcpr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚPi samorządu połączonej z wizytą na targach EXPO 2020 w Dubaju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4882b5-5454-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00299557/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach EXPO 2020 w Dubaju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu nr RPLB.01.04.01-08-0002/20 pn. „Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację i udział w krajowych i zagranicznych misjach gospodarczych - druga edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego -Lubuskie 2020, Oś 1. Gospodarka i innowacje, Działanie 1.4.Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LCPR.26.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach EXPO 2020 w Dubaju” w terminie 20-27 lutego 2022 r. dla 15-25 osób (przedsiębiorców i przedstawicieli samorządu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 Ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Immamentną częścią przedmiotowego zamówienia były wizyty na targach EXPO 2020 w Dubaju, co było powodem wyboru przez Zamawiającego przedmiotowej destynacji, jak również okresu, w którym targi zostały przeprowadzone. Wystawa była zaplanowana od 20 października 2020 do 10 kwietnia 2021 roku, ale ze względu na pandemię COVID-19 przesunięte na okres od 1 października 2021 do 31 marca 2022 roku. Tym samym targi kończą się z dniem 31 marca 2022 r. Zamawiający wszczął postępowanie odpowiednio wcześniej (dnia 3 grudnia 2021 r.) w celu przeprowadzenia postępowania i przygotowania zamówienia w sposób możliwy do jego realizacji (Terminy realizacji misji: 20-27.02.2022). Postępowanie uległo ponadnormatywnemu przedłużeniu na skutek przedłużającego się doręczenia wyroku KIO (wydanego w dniu 3 lutego, przekazanego w dniu 10 lutego, a doręczonego w dniu 4 marca 2022 r.), zgodnie z którym Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem KIO 134/22 z dnia 3 lutego 2022 r. nakazała czynność wyboru oferty najkorzystniejszej należy unieważnić, powtórzyć czynności badania i oceny ofert z udziałem wykonawców (tj. GANDALF TRAVEL AGNIESZKA GAŁKIEWICZ i Cristal Travelnet Sp z o.o.). Zamawiający dokonał analizy przedmiotowego orzeczenia pod kątem zasadności jego zaskarżenia, a także pod kątem możliwości jego realizacji. Zamawiający dokonał analizy programu misji pod kątem jego realizacji bez udziału w targach expo w Dubaju i uznał, że realizacja takiego programu nie przyczyni się do realizacji celów zamówienia. W szczególności analiza prowadzi do wniosku, że prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć gdyż realizacja misji po zakończeniu targów EXPO ogranicza możliwości nawiązania trwałych i atrakcyjnych kontaktów gospodarczych. Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowań ze względu na działania wojenne na Ukrainie, skutkujące pojawieniem się w kraju fali uchodźców, drastycznym wzrostem cen oraz stanem niepewności co do możliwości prowadzenia kolejnych działań. Wojna na Ukrainie zaczyna mieć znamiona konfliktu o charakterze globalnym i istnieje obawa o bezpieczeństwo uczestników misji, zwłaszcza podczas transferów lotniczych. Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowań ze względu na wzrost zachorowań na SARS-CoV-2 w Polsce i na świecie. Wg stanu na 24.03.2022 r., w Polsce za dobę odnotowano 8 994 nowych przypadków zakażenia koronawirusem. Prognozy te są niepokojące tym bardziej, że planowany jest znaczący wzrost zachorowań wynikający z fali migracji szerokiej populacji uchodźców z Ukrainy. Każda z przesłanek unieważnienia postępowania wymienionych powyżej stanowi wystarczające i samoistne uzasadnienie unieważnienia postępowania, tym niemniej jednakowo ważną przesłanką unieważnienia postępowania jest kumulatywne wystąpienie wielu ww. okoliczności prowadzących do wniosku, że cele misji nie mogą być w pełni zrealizowane na skutek działań wojennych na Ukrainie, trudnej sytuacji pandemicznej (sars-cov-2) oraz zakończenia się targów EXPO w Dubaju. Analiza sytuacji wskazuje, że okoliczności, które niespodziewanie pojawiły się mogą prowadzić do sytuacji, w której cele misji w ogóle nie zostałyby zrealizowane.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999987,00
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- Budowa wewnętrznej sieci elektroenergetycznej i monitoringu wizyjnego na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 14 realizowanego w ramach zadania "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze"
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji inaugurującej działalność Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Zorganizowanie sześciodniowej wizyty studyjnej dla grupy 15 osób do instytucji działających w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej w Wielkiej Brytanii
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.