Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00153779/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00161638/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184732409
1.5.8.) Numer faksu: 184732700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed3d01e6-cd41-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3d01e6-cd41-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044998/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-10/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 1 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 691,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 2 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 16200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 3 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 205200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 4 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 5 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3672 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 6 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 864 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 7 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3672 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 8 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4752 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 9 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5184 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 10 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3888 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 11 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2160 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia obejmuje usługę wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.b) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście wyszczególnionych poniżej części (pakiety):
opis części zamówienia:
Pakiet nr 12 przegląd techniczny sprzętu medycznego
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia :
Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne obejmują m.in:
a) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;
b) kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;
c) przeprowadzenie konserwacji sprzętu;
d) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;
e) wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;
f) wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli
g) kontrola sprawności akumulatorów;
h) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;
i) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;
j) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;
k) dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;
l) wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych,
m) W przypadku konieczności dokonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego zapewnienie nieodpłatnie urządzenia zastępczego na czas trwania przeglądu, o co najmniej o takich parametrach jak przeglądany sprzęt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. ENDOMED Piotr Niewiadomy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792655109
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-19 do 2025-04-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226108,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226108,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226108,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMM Muenchener Medizin Mechanik Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252239631
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR NIEWIADOMY P.U.H.P. ENDOMED
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR NIEWIADOMY P.U.H.P. ENDOMED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226109,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-19 do 2025-04-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3207,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3207,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3207,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diatec Polska Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252923793
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MMM MUENCHENER MEDIZIN MECHANIK POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MMM MUENCHENER MEDIZIN MECHANIK POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3207,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-19 do 2025-04-18Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. część zamówienia nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa wykonania przeglądów technicznych pomp infuzyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.