Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia systemu finansowo - księgowego Cogisoft na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia systemu finansowo - księgowego Cogisoft na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a93b20-e256-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078079/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Usługa wsparcia systemu finansowo - księgowego Cogisoft na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-2630-22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia systemu finansowo - księgowego Cogisoft na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zwanego w dalszej części SWZ również „Systemem Cogisoft” lub „Systemem”.
2. Pod pojęciem wsparcie należy rozumieć:
1) W skład Systemu Cogisoft wchodzą moduły obejmujące swym działaniem obszary: Kadr i Płac, Finansów i Księgowości, JPK, Środków Trwałych, Magazynów.
2) Wsparcie Systemu obejmuje w szczególności:
a) pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z działaniem systemu,
b) usunięcie usterek działania systemu,
c) szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej eksploatacji i użytkowania,
d) kontrola działania systemu,
e) zabezpieczanie danych i programów wg uzgodnień z Działem Informatycznym Zamawiającego,
f) udzielanie wskazówek do konfiguracji serwera, baz danych oraz terminali,
g) konfiguracja i wsparcie wymiany danych z innymi systemami komputerowymi używanymi przez Zamawiającego, tj. Akademus oraz Biosys,
h) konfiguracja i kontrola uprawnień w systemie według wytycznych Zamawiającego,
i) konfiguracja systemu wynikająca ze zmian przepisów prawa.
3) Na wszelkie prace związane ze wsparciem Systemu przeznacza się maksymalnie 170 godzin zegarowych. W przypadku wyczerpania maksymalnej liczby godzin przed terminem określonym na realizację zamówienia - umowa wygaśnie wraz z wyczerpaniem godzin.
3. Miejscem wykonywania przedmiotu umowy jest budynek ASP w Krakowie Plac Matejki 13. Dopuszczalne jest również świadczenie usług zdalnie: szyfrowanym połączeniem VPN oraz poprzez wsparcie telefoniczne.
4. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji tj. podjęcia czynności wsparcia wynosi 24 godziny robocze, licząc od momentu zgłoszenia.
Uwaga: /czas reakcji na zgłoszenie świadczenia usługi wsparcia stanowi kryterium oceny ofert/
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49138,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49138,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49138,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Informatycznych i Księgowych INFO M&M s.c. Małgorzata Geleta Marek Geleta
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małgorzata Geleta Zakład Usług Informatyczych i Księgowych INFO M&M NIP 6791201949 i Marek Geleta Zakład Usług Informatycznych i Księgowych INFO M&M NIP 6791003209
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792111869
7.3.3) Ulica: ul. Malwowa 8A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49138,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ścieżki rowerowej wraz z kładką przez Wisłę wzdłuż ul. Nowohuckiej - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Dostawa serwera dla WIMiIP - DE-dzp.272-247/25
- wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych w tematyce "organizacja pomocy społecznej" zgodnie z programem zatwierdzonym przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- Obsługa konserwacji i kontroli szczelności wraz z serwisem, w skład których wchodzą: agregaty chłodnicze, klimakonwektory współpracujące, systemy VRF/ Multisplit, klimatyzatory typu split........
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-226/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj
- Opracowanie i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z dostawą niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- Usługa opieki serwisowej modułów oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Zdalne świadczenie usługi serwisu Systemów Telekomunikacyjnych oraz Platformy Integracyjnej TechLink
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.