Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135692/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00143237/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek
i innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukareki innych maszyn biurowych - sprawa nr 3/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc50ac7d-c273-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, czyszczące do ekranów, plastiku itp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137883,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych zgodnie z rodzajem przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w Projektowanych postanowieniach umowy w asortymencie następująco:
1. BĘBEN KYOCERA CZARNY DK-170;
2. TONER CANON CYAN CRG718C;
3. TONER CANON CZARNY CRG718B;
4. TONER CANON MAGENTA CRG718M;
5. TONER CANON ŻÓŁTY CRG718Y;
6. TONER HP CZARNY NR 12A Q2612A;
7. TUSZ HP SZARY NR 72 C9374A;
8. TUSZ HP CZARNY MAT NR 72 C9403A;
9. TONER LEXMARK CZARNY E260A11E;
10. TONER HP CZARNY NR 85 CE285A ;
11. TUSZ CANON ŻÓŁTY PFI-102Y/0898B001;
12. TUSZ CANON CYAN PFI-102C/0896B001;
13. TUSZ CANON MAGENTA PFI-102M/0897B001;
14. BĘBEN KYOCERA CZARNY DK-320;
15. TONER MINOLTA CZARNY TN-321K/A33K150;
16. BĘBEN LEXMARK KOLOR C734X20G;
17. BĘBEN MINOLTA CZARNY DR512K/A2XN0RD;
18. TUSZ ŻELOWY RICOH CYAN GC41C;
19. TUSZ ŻELOWY RICOH ŻÓŁTY GC41Y;
20. TONER HP CZARNY NR 131A CF210A;
21. BĘBEN LEXMARK CZARNY 50F0Z00;
22. TONER KYOCERA CYAN TK-5140C;
23. TONER KYOCERA MAGENTA TK-5140M;
24. TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-5140Y;
25. TONER HP CZARNY NR 410A CF410A;
26. TONER HP ŻÓŁTY NR 410A CF412A;
27. TONER HP MAGENTA NR 410A CF413A;
28. TUSZ EPSON CZARNY 266 C13T26614010;
29. TUSZ EPSON CMY 267 C13T26704010;
30. TONER KYOCERA CZARNY TK-5270K;
31. TONER KYOCERA CYAN TK-5270C;
32. TONER KYOCERA MAGENTA TK-5270M;
33. TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-5270Y;
34. TONER KYOCERA CYAN TK-8525C;
35. TONER KYOCERA MAGENTA TK-8525M;
36. TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-8525Y;
37. TONER KYOCERA CZARNY TK-8525K;
38. TONER KYOCERA CZARNY TK-5280K;
39. TONER KYOCERA CYAN TK-5280C;
40. TONER KYOCERA MAGENTA TK-5280M;
41. TONER KYOCERA ŻÓŁTY TK-5280Y;
42. TONER LEXMARK CZARNY 58D2U00;
43. TUSZ HP CZARNY 963XL 3JA30AE;
44. TUSZ HP MAGENTA 963XL 3JA28AE;
45. TUSZ HP ŻÓŁTY 963XL 3JA29AE;
46. TUSZ HP CYAN 963XL 3JA27AE;
47. TONER LEXMARK CZARNY 74C20K0;
48. TONER LEXMARK CYAN 74C20C0;
49. TONER LEXMARK MAGENTA 74C20M0;
50. TONER LEXMARK ŻÓŁTY 74C20Y0;
51. TONER XEROX ŻÓŁTY 006R04363;
52. TONER XEROX MAGENTA 006R04362;
53. TONER XEROX CYAN 006R04361;
54. TONER XEROX CZARNY 006R04360;
55. TUSZ CANON CZARNY MAT PFI-102MBK/894B001;
56. TUSZ EPSON FOTO CZARNY C13T693100;
57. TUSZ EPSON CYAN C13T693200;
58. TUSZ EPSON MAGENTA C13T693300;
59. TUSZ EPSON ŻÓŁTY C13T693400;
60. TUSZ EPSON CZARNY MAT C13T693500.
►Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego następująco:
1) wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (oryginalne i równoważne jeśli takie będzie zawierać oferta) muszą być:
► fabrycznie nowe, wysokiej jakości, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, oraz do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, przerabianych lub przetwarzanych (dopuszcza się jedynie wykorzystanie plastikowej obudowy z recyklingu), żaden z produktów nie może pochodzić z regeneracji;
► kasety z tonerem (w przypadku produktów oryginalnych oraz równoważnych o ile były zaoferowane przez Wykonawcę) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku, opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu- pełna kompatybilność z oprogramowaniem danego urządzenia, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera);
►opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, ponadto każdy materiał eksploatacyjny winien posiadać oryginalne
i fabrycznie zamknięte.
► materiały eksploatacyjne równoważne muszą posiadać elementy elektroniczne dające właściwe
i bezbłędne komunikaty przy pracy (informacja o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera – o ile dotyczy) oraz nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości opisanych
w warunkach technicznych producenta sprzętu, muszą być to oryginalne i markowe zamienniki, które charakteryzują się takimi samymi lub lepszymi parametrami jakości i wydajności wydruku/ kopiowania jak materiały eksploatacyjne dedykowane dla danej drukarki/ kopiarki przez jej producenta;
► posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty;
► kompatybilne z urządzeniami użytkowanymi przez Zamawiającego i bezpośrednich Użytkowników , do których są przeznaczone, o parametrach nie gorszych niż produkty oryginalne (tzn. materiał eksploatacyjny fabrycznie nowy pochodzący od producenta urządzeń, do których są przeznaczone) w zakresie pojemności, wydajności i jakości spełniać wszystkie parametry opisane lub określone przez podany symbol materiału eksploatacyjnego oryginalnego;
►wyprodukowane nie wcześniej niż w II kwartale roku 2022;
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe.
3) materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się dobrą jakością wykonania tzn. być o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego i nie mogą mieć śladów użytkowania i uszkodzenia oraz zapewnią bezawaryjną, bezproblemową pracę materiału eksploatacyjnego w urządzeniu drukującym.
4) Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do drukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych).
Wykaz sprzętu na gwarancji:
urządzenie wielofunkcyjne KYO TALFA/4053CI N1U1
drukarka KYOCERA ESYS P6130CDN
drukarka KYOCERA P2040DN
drukarka LEXMARK MS811DN
drukarka LEXMARK MS610DN
drukarka LEXMARK C748DE
drukarka KYO ESYS/P6235CDN LAS A4 K.N1U1
urządzenie/wfunk HP OJ/PRO/9010E N1U
urządzenie/wfunk XEROX C315 A4 N1U1
drukarka XEROX C310 LAS A4 K.N1U1
urządzenie/wfunk KYO ESYS/M6230CIDN N1U1
drukarka LEXMARK CS720DE LAS A4 K.N1U1
drukarka LEXMARK MS823DN LAS A4 M.N1U1
►Wszystkie oferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej .
►Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcy gwarancji
►Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od produktów oryginalnych, wskazanych przez Zamawiającego i są przeznaczone do urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nie powodują uszkodzeń urządzeń lub pogorszenia ich działania w wyniku użycia produktów równoważnych.
► Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że „oferuje produkty równoważne” oraz jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
► Wykonawca oferując równoważne materiały eksploatacyjne (zamienniki) zobowiązuje się również do:
1) Poniesienia odpowiedzialności za wszelkie usterki wynikające z zastosowania produktów równoważnych
2) Przejęcia wszelkich obowiązków gwarancyjnych dotyczących urządzenia, które pomimo zapewnień, utraci gwarancję w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych;
3) Usunięcia wszelkich usterek urządzeń wynikających z eksploatacji zaoferowanych materiałów równoważnych - włącznie z wymianą urządzenia - naprawa winna być wykonana przez Wykonawcę, który zapewni autoryzowany zakład naprawczy we własnym zakresie na swój koszt (Naprawa urządzenia winna odbywać się w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie instytucji i jednostek wojskowych pozostających na zaopatrzeniu Zamawiającego. W przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokona na własny koszt odbioru urządzenia w celu przekazania go do serwisu. Przekazanie sprzętu Wykonawcy przez Zamawiającego i jego zwrot, każdorazowo zostanie potwierdzone odpowiednim protokołem) względnie zwrotu kosztów naprawy urządzenia oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego. Wykonawca winien dokonać naprawy wszelkich usterek
4) Wymiany dostarczonego materiału (w asortymencie którego żądanie dotyczy), w terminie zadeklarowanym w ofercie , na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia) bez zmiany ceny - jeżeli w trakcie realizacji zamówienia stwierdzone zostanie, że parametry techniczno-jakościowe (np. wydajność, jakość lub niezawodność) dostarczanych materiałów odbiegają na niekorzyść od parametrów materiału określonego w SWZ jako oryginalnego lub jeśli dostarczony materiał bezpośrednio wpływa na wadliwą pracę urządzenia (np. urządzenie we właściwy sposób nie sygnalizuje zużycia tuszu lub tonera;
5) Bezpłatnej wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności
6) Poniesienia kosztów wykonania ewentualnej ekspertyzy technicznej - w przypadku konieczności jej sporządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192113-6 - Wkłady drukujące
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111550,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183424,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111550,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 35
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111550,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zakres podstawowy: 137 883,56 zł;
zakres prawa opcji: 299 298,42 zł.
Wartość umowy brutto: 479 687,61 zł w tym: zakres podstawowy wynikający z ofert Wykonawcy: 111 550,55 zł;
zakres prawa opcji: 368 137,06 zł
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Budowa boisk do sportów plażowych "STRZEMYK ARENA" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.