Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, wydanie i dostawa publikacji informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814416581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie, wydanie i dostawa publikacji informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e0d230-ca24-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007483/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie i publikacja artykułów sponsorowanych o charakterze informacyjno-promocyjnym dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego oraz programu Fundusze Europejskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie zostanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.33.2023.KAB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24413,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wydanie publikacji informujących
o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 m.in. ulotek, broszur, folderów
w wersji drukowanej oraz elektronicznej dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. zamówienie gwarantowane:
a) druk i dostawa publikacji programu pn. „Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027” - ilość 100 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 100 szt.)
b) skład, druk i dostawa ulotki informującej o programie Fundusze Europejskie
dla Lubelskiego 2021-2027 – ilość 1 000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.)
c) skład, druk i dostawa broszury informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (krótkie streszczenie programu napisane prostym językiem) – ilość 1 000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.)
d) skład, druk i dostawa broszur/ulotek dot. programu Fundusze Europejskie
dla Lubelskiego 2021-2027, m.in. dot. tego jak składać wnioski, podziału alokacji
na działania, nakład 200 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.)
e) skład, druk i dostawa zaproszeń na potrzeby działań/wydarzeń informacyjno-promocyjnych organizowanych przez Departament Zarządzania Programami Regionalnymi wraz z dedykowanymi kopertami – ilość 500 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.)
f) skład, druk i dostawa wizytówek na potrzeby Departamentu Zarządzania Programami Regionalnymi – nakład 500 szt.
2. zamówienie opcjonalne:
a) skład, druk i dostawa ulotki informującej o programie Fundusze Europejskie
dla Lubelskiego 2021-2027 – nakład 500 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.)
b) skład, druk i dostawa broszury informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (krótkie streszczenie programu napisane prostym językiem) – nakład 500 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.)
c) skład, druk i dostawa broszur/ulotek informacyjnych dot. programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, m.in. dot. tego jak składać wnioski, alokacją na działania – nakład 200 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.)
d) skład, druk i dostawa zaproszeń na potrzeby działań/wydarzeń informacyjno-promocyjnych organizowanych przez Departament Zarządzania Programami Regionalnymi wraz z dedykowanymi kopertami – nakład 500 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 500 szt.);
e) skład, druk i dostawa wizytówek na potrzeby Departamentu Zarządzania Programami Regionalnymi – nakład 500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15793,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40147,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15793,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751609767
7.3.3) Ulica: Niegolewskich 12
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15793,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.