Og³oszenie z dnia 2021-10-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00309110/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Sadlnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIERZBINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstañców Styczniowych 110
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wierzbinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-619
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wierzbinek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Sadlnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92fe4db5-25c4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00220246
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001535/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Sadlnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.6.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.6.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.6.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
1.6.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.6.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
1.6.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane w dalszej czê¶ci SWZ – RODO), Zamawiaj±cy informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyskuje w zwi±zku z ich udzia³em w niniejszym postêpowaniu, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wierzbinek, Plac Powstañców Styczniowych 110, 62-619 Sadlno, reprezentowane przez Wójta Gminy Wierzbinek, kontakt: sekretariat@wierzbinek.pl, telefon: 63/2611380, fax 63 2611381,
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wierzbinek (Urzêdzie Gminy w Wierzbinku) jest Pan Andrzej Andrzejewski, kontakt: andrzej.andrzejewski-iod8@wp.pl, telefon: 503906669,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rozbudowa i termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Sadlnie” o numerze O¦iZP.271.8.2021 prowadzonym w trybie podstawowym,
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy,
1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*,
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O¦iZP.271.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1. Roboty budowlane
1.1.1.1. A. Rozbudowa sanitariatów
1.1.1.2. B. Termorenowacja budynku i remont elewacji
1.1.1.3. C. Remont pokrycia dachowego
1.1.1.4. D. Podno¶nik dla niepe³nosprawnych i przebudowa schodów zewn.
1.1.1.5. E. Remont wewnêtrzny w pomieszczeniach
1.1.2. Instalacje elektryczne
1.1.2.1. A. Wewnêtrzna linia zasilaj±ca WLZ
1.1.2.2. B. Roboty demonta¿owe
1.1.2.3. C. Instalacja podtynkowa
1.1.2.4. D. Monta¿ rozdzielnic elektrycznych
1.1.2.5. E. Monta¿ opraw o¶wietleniowych i osprzêtu
1.1.2.6. F. Monta¿ instalacji odgromowej
1.1.2.7. G. Pomiary elektryczne
1.1.3. Instalacje sanitarne
1.1.3.1. A. Instalacja centralnego ogrzewania
1.1.3.2. B. Kot³ownia
1.1.3.3. C. Instalacja hydrantowa
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. Zamawiaj±cy do oceny kryteriów pobierze dane z oferty Wykonawcy - Za³±cznik nr 1 - Formularz oferty (pkt. 2 - cena, pkt 4. – wyd³u¿enie okresu gwarancji).
1.2. Punkty za kryteria przyznawane bêd± wg poni¿szych zasad:
1.2.1. Cena ofertowa (C) – oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± liczbê punktów, ka¿dej nastêpnej ofercie przyznaje siê proporcjonalnie mniej punktów, stosuj±c wzór:
C = CMIN /CBAD x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – oznacza liczbê punktów, jakie otrzyma oferta oceniana w kryterium „Cena ofertowa”
CMIN – oznacza najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
CBAD – oznacza cenê ocenianej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia.
60,00 pkt – maksymalna liczba punktów przyznawanych w ramach kryterium „Cena ofertowa”.
1.2.2. Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G)
Ofertom przyznaje siê punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia maksymalnie o 2 lata, tj. z 5 lat do 7 lat;
Minimalny okres gwarancji to 5 lata.
Wyd³u¿enie okresu gwarancji nale¿y okre¶liæ, podaj±c liczbê pe³nych lat, tj. od
1 roku do 2 lat.
W przypadku podania wyd³u¿enia okresu gwarancji w innych jednostkach czasu lub niepe³nych latach, do oceny przyjêta bêdzie wyliczona liczba pe³nych lat, z zaokr±gleniem „w dó³”.
Za podanie okresu gwarancji bez wyd³u¿enia, tj. 5 lata, przyznanych zostanie 0 punktów.
Za ka¿dy jeden rok wyd³u¿enia okresu gwarancji przyznanych zostanie 20,00 punktów.
Za maksymalne wyd³u¿enie okresu gwarancji (o 2 lata) przyznanych zostanie 40,00 punktów.
Przy wyd³u¿eniu okresu gwarancji o wiêcej ni¿ 2 lata przyznana zostanie maksymalna liczba punktów (40,00), natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcê.
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji ni¿ wymagane 5 lata skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy).
Za rok przyjmuje siê 12 miesiêcy lub 365 dni lub 52 tygodnie.
40,00 pkt – maksymalna liczba punktów przyznawanych w ramach kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”.
1.3. W ramach wszystkich wskazanych wy¿ej kryteriów, oferta otrzyma koñcow± (³±czn±) liczbê punktów, wyliczon± w nastêpuj±cy sposób:
KP = C + G
gdzie:
KP – oznacza koñcow± (³±czn±) liczbê punktów uzyskanych przez dan± ofertê,
C – oznacza liczbê punktów uzyskanych w kryterium „Cena ofertowa”,
G – oznacza liczbê punktów uzyskanych w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”.
1.4. Oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznanych w oparciu o ww. kryteria (pomno¿on± przez liczbê cz³onków komisji przetargowej oceniaj±cych oferty), zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
1.5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy postêpuje zgodnie z art. 248 i 251 ustawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1.1. warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tj. w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowa³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych: 1- kubatura nie mniejsza ni¿ 3.000,00 m3 . 2- warto¶æ robót nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto1.1.2. warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby zdolne do jego wykonania na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – min. 1 osoba.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.5.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
1.5.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1.5.3. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. dokumenty sk³adaj± Wykonawcy ³±cznie. Wykonawca przedk³ada ww. wykazy przygotowane na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem do ich z³o¿enia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców).W takim przypadku oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1.1.1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
1.1.1.1. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one z ofert±, w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
1.1.1.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w o¶wiadczeniu do³±czonym do oferty, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
1.4. Wspólników spó³ki cywilnej traktuje siê jak Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Obowi±zek ustanawiania pe³nomocnika, o którym mowa powy¿ej, nie dotyczy spó³ek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikaæ bêdzie z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
1.5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, przed zawarciem umowy, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ, co najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania wspó³pracy (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 14 umowy (za³±cznik nr 6)SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.