Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844835c0-e8db-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017932/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2) Ustawy Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamawiający 20.04.2023. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha (DU.260.13.2023). Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2023/BZP 00185026 z 20.04.2023. SWZ wraz z ogłoszeniem o zamówieniu została opublikowana 20.04.2023. na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,125665,1d5ae20d6b393f0bfbc32ff4420c0e29.html
Termin składania ofert został wyznaczony na 28.04.2023.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta i Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy – Pzp 28.04.2023. unieważnił postępowanie (ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2023/BZP 00197732 z dnia 2023-04-28).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DU.260.13.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150290,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- koszenie traw w pasach drogowych dróg publicznych i wewnętrznych wraz z grabieniem i wywozem pokosu - na powierzchni łącznej ok. 17 ha (trzy części koszenia na powierzchni po ok. 5 ha do 6 ha każda część na podstawie protokołów typowania prac sporządzonych przez Zamawiającego),
- grabienie – oczyszczanie z liści oraz z innych nieczystości drobnych wraz z wywozem liści i drobnych nieczystości na powierzchni ok. 28.000 m2.
Wymagania funkcjonalne realizacji usługi:
TRAWY
1. Kolejność każdego koszenia i lokalizacje pasów zieleni wyznaczonych do skoszenia wpisywane będą przez Zamawiającego do protokołów typowania prac. Lokalizacje Zamawiający każdorazowo określi nazwą ulicy i ewentualnie z opisem, z krótką charakterystyką zakresu prac tej lokalizacji (np. ul. Nałkowskiej – pas przy ogrodach od ul. Kusocińskiego, pobocza przy posesji sklepu do ogrodzenia, skarpa przy miejscach postojowych na wys. nr 1-2).
2. Koszenie traw: w pasach drogowych na powierzchni łącznej ok. 17 ha (trzy części koszenia na powierzchni po ok. 5 ha do 6 ha każda część na podstawie protokołów typowania prac sporządzonych przez Zamawiającego ), wraz z grabieniem i wywozem pokosu oraz natychmiastowe uporządkowanie terenów sąsiadujących
z powierzchnią koszoną, w szczególności zamiatanie ściętej trawy rozproszonej na chodnikach i jezdniach.
3. Średnia szerokość koszenia traw z poboczy będzie wynosiła ok. 1 m.
4. W uzgodnieniu z Zamawiającym szerokość koszonego pasa pobocza będzie mogła być zwiększana lub zmniejszana, w przypadku, gdy wynikać to będzie z warunków w terenie lub z potrzeb Zamawiającego.
5. W celu uzyskania optymalnej widoczności zakres koszenia na łukach wewnętrznych, na skrzyżowaniach
i koszenie z przeciwskarpami będzie na bieżąco omawiane z Wykonawcą. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do takiego wykonania prac, aby zapewnione zostały zasady bezpieczeństwa wynikające
w szczególności z ustawy o drogach publicznych i ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
6. W zakresie koszenia pasa zieleni danej lokalizacji należy bezzwłocznie uzupełnić koszenie podkaszarkami wokół drzew, znaków, słupów oświetleniowych i innych urządzeń zlokalizowanych w pasach zieleni, co zasadniczo wpływa na wygląd drogi. Koszenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym ma odbywać się w taki sposób, aby nie została uszkodzona inna roślinność występująca w miejscu koszenia (np. drzewa, krzewy), a także aby nie zostały uszkodzone urządzenia (elementy) małej architektury (np. niedopuszczenie do zarysowań, cięć na powłoce farb lamp, ławek, słupków koszy i znaków drogowych).
7. Pasy zieleni należy przygotować do koszenia poprzez wybranie, ewentualnie wygrabienie
z traw kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, rozgarnięcie kretowisk, wywóz zebranych zanieczyszczeń na składowisko.
8. Koszenie należy zorganizować w taki sposób, aby nie uszkadzać kołami nawierzchni zielonej, nie pozostawiać kolein.
9. Wykonawca powinien zakończyć w ciągu jednego dnia koszenie danej lokalizacji, chyba, że warunki pogodowe to uniemożliwią, lub Zamawiający, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazi zgodę na prowadzenie prac przez okres dłuższy niż jeden dzień.
10. Wywóz zgrabionego i zamiecionego pokosu oraz innych zanieczyszczeń powstałych po pracy sprzętu i ludzi należy wykonywać niezwłocznie po zakończeniu koszenia z danej lokalizacji, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia od skoszenia.
11. Z uwzględnieniem postanowień § 5 umowy, terminy koszeń i ich zakres oraz terminy rozpoczęcia
i zakończenia pozostałych prac Zamawiający uzgadnia z Wykonawcą w protokołach typowania prac, wystawianych każdorazowo przez inspektora nadzorującego ze strony Zamawiającego.
12. Zabezpieczanie przed uszkodzeniem pojazdów w obrębie wykonywanej usługi spoczywa na Wykonawcy.
13. Przypadki braku dostępu do powierzchni objętej koszeniem poprzez zastawienie, np. pojazdem, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu i Straży Miejskiej Wałbrzycha w celu uzyskania pomocy w rozwiązaniu problemu.
14. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 8 cm. W wyjątkowych przypadkach, zwłaszcza na drogach wewnętrznych o małym ruchu z utrzymywaniem terenów interwencyjnie (bez stałej obsługi w sezonach koszenia), Zamawiający może dopuścić cięcie polegające na pozostawieniu 10 cm – 15 cm wysokości roślin po skoszeniu (Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi uzyskać zgodę Zamawiającego).
II. GRABIENIE LIŚCI
Prace grabienia liści wraz z ich wywozem, polegają na ich wygrabieniu wraz z innymi drobnymi nieczystościami
i omieceniu z powierzchni utwardzonych, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia od terminu zgrabienia i zamiecenia danego - wyznaczonego protokołem typowania prac - obszaru.
Lokalizacje obszarów wyznaczonych do grabienia - usuwania liści i innych drobnych nieczystości wpisywane będą przez Zamawiającego do Protokołów typowania prac. Lokalizacje Zamawiający każdorazowo określi nazwą ulicy
i ewentualnie opisze krótką charakterystyką zakres prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Andrzej Rogalski prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod nazwą s.c. „CEROMA” R. Cembrzyński, A. Rogalski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Robert Cembrzyński prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod nazwą s.c. „CEROMA” R. Cembrzyński, A. Rogalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860006130
7.3.3) Ulica: św. Józefa 2
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CEROMA" S.C. ROBERT CEMBRZYŃSKI ANDRZEJ ROGALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"CEROMA" S.C. ROBERT CEMBRZYŃSKI ANDRZEJ ROGALSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Obsługa ruchu turystycznego, dozorowanie oraz ochrona osób, mienia, wystaw i eksponatów na terenie kompleksu zamkowo - parkowego Książ i Palmiarni w Wałbrzychu
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Usługa polegająca na wynajmie obiektu o charakterze wystawienniczym na terenie Wrocławia wraz z zabezpieczonym cateringiem, wyposażeniem i obsługą oraz usługa przygotowania zabudowy wystawienniczej .
- Produkcja i emisja spotu radiowego na temat Międzynarodowych Targów Pracy pt. "With EURES to Europe!" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem województwo dolnośląskie.
- Dostawa kolumny endoskopowej z torem wizyjnym dla Oddziału Urologicznego
- Dostawa środków czystości dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin - II postępowanie
- Założenie miejskich łąk kwietnych na terenie Warszawy
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.