Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128053/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Czarna etap V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna
1.3.) Oddział zamawiającego: Inwestycje Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarna 260
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaczarna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b02a5a39-b2df-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Czarna etap V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b02a5a39-b2df-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061904/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Czarna etapV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6503867,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna na odcinku od działki nr 1386/2 do działki nr 998 obejmująca:a) budowę dwóch przepompowni ściekowych,
b) budowę nowego głównego kolektora grawitacyjnego odprowadzającego ścieki z sześciu miejscowości do oczyszczalni,
c) wymianę wyeksploatowanych studni kanalizacyjnych,
d) budowę (przebudowę) przyłączy energetycznych do przepompowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 2088610,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja technologii uzdatniania wody w SUW Czarna oraz budowa studni S-2A obejmująca:a) wykonanie nowej kompletnej studni głębinowej bisowej S-2A wraz z jej podłączeniem wodociągowym, elektrycznym, sterowniczym w projektowany układ technologiczny.
b) budowę kompletnej hali wież napowietrzających z dwoma pompowniami wody surowej II i III stopnia + stację dawkowania chemikaliów.
c) budowę zbiornika reakcji o objętości części technologicznej około 150 m3 i przepływem hydraulicznym 100m3/h z wydzielonymi komorami w tym: komory uspokojenia w zbiorniku reakcji , komory sedymentacji, komory odbioru wody po I stopniu uzdatniania – punkt poboru wody dla pomp przewałowych przed filtrami I i II stopnia.
d) budowa osadnika wód popłucznych – z układem przelewowym zintegrowanym z już istniejącymi osadnikami.
e) zmianę, i rozbudowę układu technologicznego w hali filtrów poprzez: - wstawienie dwóch nowych filtrów po jednym do pierwszego i drugiego stopnia filtracji, korektę układu warstw filtracyjnych w filtrach II stopnia po wykonaniu badań technologicznych, wstawienie dodatkowego stopnia napowietrzenia aerator DN1600 z układem dwóch sprężarek, nowe rurociągi technologiczne, kanalizacyjne, modernizacja AKPiA, instalacji energetycznych
f) budowa instalacjifotowoltaiki o mocy 40 kW na gruncie. Przeniesienie istniejącejinstalacjifotowoltaiki o mocy 15 kW z dachu budynku suw na grunt z nową konstrukcją wsporczą.
g) adaptacja istniejącego budynku SUW wraz z remontem dachu i instalacji odgromowej po przeniesieniu istniejącej instalacji fotowoltaicznej na grunt. Wykonanie przebudowy części instalacji. Wykonanie wzmocnień posadowienia pod nowe urządzenia technologiczne tj: filtrów i aeratora zgodnie z miejscem ich usytuowania w hali filtrów, remont ścian wewnętrznych i posadzek
h) uzupełnienie i przebudowa istniejących instalacji terenowych oraz urządzeń kolidujących z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym na terenie SUW, wykonanie placów, dróg i dojść
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 4415256,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1955760,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3264038,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1955760,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polmad Rzeszów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691569242
7.3.3) Ulica: Lotniskowa 2
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-060
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty wykopowe i montażowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1955760,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5373870 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5662920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5373870 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Instalacyjno-Budowlany Mirosław Gaweł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wod-Kan CO i Gaz Stanisław Ziaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690450243
7.3.4) Miejscowość: Strażów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-073
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie projektu technicznego; Uniterm S.C. Bartłomiej Frankiewicz, Stanisław Sądej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY MIROSŁAW GAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY MIROSŁAW GAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5373870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.