Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171326/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont łazienki, wymiana drzwi oraz prace malarskie w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=2191621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont łazienki, wymiana drzwi oraz prace malarskie w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de4d6202-d827-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienki, wymiana drzwi oraz prace malarskie w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres podstawowych prac do wykonania (opis przedmiotu zamówienia):
A Remont łazienki:
1) Likwidacja ścianek z luksferów (cztery kabiny prysznicowe).
2) Postawienie nowych ścianek wydzielających kabiny prysznicowe.
3) Wymiana kaloryfera i kratek wentylacyjnych.
4) Malowanie ścian i sufitów.
5) Wymiana drzwi do łazienki o których mowa w punkcie B.1j) – drzwi o konstrukcji wzmocnionej łazienkowe z kratką nawiewną 0,022 m2.
6) Wymiana oprawy oświetleniowej na oświetlenie energooszczędne.
7) Płytki na ścianach i podłodze w miejscach likwidacji ścianek z tzw. „Luksferów” uzupełnić, pozostałe do pozostawienia – instalacja prysznicowa nie podlega wymianie.
B Remont korytarza na II piętrze
1) Wymiana 18 drzwi wraz z ościeżnicami metalowymi „na gotowo”, obróbka ościeży murowych i malowanie zgodnie z zgodnie z poniższym typowaniem pomieszczeń pozostałe obramienia drzwi malować opaską szer. 50 cm. Drzwi wzmocnione, do sanitariatów i łazienek z nawiewem 0,022 m2:
a) Pokój nr 201 80/200 L
b) Pokój nr 202 90/200 L
c) Pokój nr 203 100/200 P
d) Pokój nr 204 80/200 P
e) Pokój wychowawców nr 205 90/200 L
f) Pokój nr 206 90/200 L
g) Pokój nr 207 60/200 L
h) Pokój nr 208 (wejście na strych) 70/200 L
i) Pokój nr 209 (WC) 90/200 L
j) Pokój nr 210 (prysznice) 80/200 L
k) Pokój nr 211 (umywalnia) 90/200 L
l) Pokój nr 212 80/200 L
m) Pokój nr 213 80/200 L
n) Pokój nr 214 90/200 L
o) Pokój nr 215 (wejście na świetlicę) 90/200 P
p) Pokój nr 217 90/200 L
q) Pokój nr 218 90/200 P
r) Pokój nr 219 90/200 L
Nie uwzględniono drzwi nr 216 (drzwi na wejście ewakuacyjne).
2) Położenie do wysokości lamperii tynku mozaikowego (mormolit), począwszy od I piętra na ścianie pod oknem, w kierunku półpiętra, aż do drzwi wejściowych na II piętro, oraz wykonanie prac malarskich na ścianach i suficie.
3) Wymiana oprawy oświetleniowej na półpiętrze (między I a II piętrem), na oprawę nowoczesną – estetyczną i energooszczędną.
4) Położenie do wysokości lamperii tynku mozaikowego (mormolit) na całym korytarzu II piętra, oraz wykonanie prac malarskich na ścianach i suficie.
5) Wymiana wszystkich gniazdek elektrycznych w korytarzu.
6) Wymiana wszystkich kaloryferów na korytarzu.
7) Montaż nowych listew przypodłogowych wykonanych z PCV.
8) Wymiana wszystkich opraw oświetleniowych w korytarzu, na oprawy nowoczesne – estetyczne i energooszczędne.
C Prace malarskie w świetlicy nr 104 i świetlicy 215
Świetlica – pokój nr 104
Malowanie ścian i sufitów. Zmiana lokalizacji gniazdek elektrycznych przy telewizorze.
Wymiana wszystkich gniazdek elektrycznych.
Wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie energooszczędne i nowoczesne.
Świetlica – pokój nr 215
Malowanie ścian i sufitów.
Wymiana wszystkich gniazdek elektrycznych.
Wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie energooszczędne i nowoczesne.
II. Wywiezienie śmieci, odpadów i uprzątnięcie terenu budowy, nawet jeśli taka informacja nie jest zawarta w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót.
III. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekcie architektoniczno – budowlanym) – zał. nr 1A do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 1B do SWZ i przedmiarze robót – zał. nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145992,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162137,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145992,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Magnum Agnieszka Monika Ciupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211737173
7.3.3) Ulica: ul. Rynkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
jakie przetargi wygrała firma
PHU MAGNUM AGNIESZKA MONIKA CIUPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145992,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.