eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiMalowanie pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz podjazdu na parking



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz podjazdu na parking

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569622

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 647 65 66

1.5.8.) Numer faksu: 44 647 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poptr@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz podjazdu na parking

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4691933-f49b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131922/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Malowanie pomieszczeń w budynku Prokuratury Okregowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4691933-f49b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały opisane w rozdziale I.IV SWZ. System dostępny jest pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
Ustawie, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”).
3) Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.
2452), w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233 z późn. zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
8) W przypadku załączników, które są zgodnie z Ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu
zewnętrznego lub wewnętrznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone w rozdziale I.VI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3028-7.261.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na malowaniu pomieszczeń w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim oraz podjazdu na parking.
1. Przedmiotowe roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dokumentacją.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają załączniki do SWZ tj.: przedmiar robót stanowiącym Załącznik nr 7 oraz specyfikacja techniczna wykonywania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 8.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie robót, w tym również wykonanie wszelkich prac towarzyszących oraz robót tymczasowych nieobjętych w/w opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem, w tym m.in.:
a) organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
b) uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu,
c) oraz inne prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlana, obowiązujące przepisy prawa i własne doświadczenie.
4. Okres gwaranci dla robót budowlanych wynosi 3 lata. Szczegółowe warunki gwarancji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Informacje dotyczące technologii wykonania robót remontowych:
a) wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją t.j. z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z wiedzą i sztuką budowlana, przepisami BHP, ppoż oraz w sposób minimalizujący szkody przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska,
b) zastosowane materiały powinny spełniać wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa, a w szczególności posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty oraz deklaracje zgodności.
6. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, dlatego Wykonawca winien zapewnić dojście do pomieszczeń biurowych, jak również zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku na terenie robót.
Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do oddania w użytkowanie wszystkich pomieszczeń, w których będą prowadzone roboty po ich uprzednim posprzątaniu.
7. Prace związane z realizacja przedmiotu zamówienia muszą być prowadzone w ten sposób, aby w godzinach urzędowania Zamawiający funkcjonował normalnie.
8. Wszystkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub w innych terminach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
9. Zamawiający zaleca dokonanie oględzin budynku i zapoznanie się z realnymi warunkami realizacji zamówienia w stosunku do informacji zawartej w dokumentacji zamówienia.
W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt oględzin ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie oględzin i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Zainteresowany wykonawca winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego z proponowanym terminem dokonania oględzin i wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w nich udział, pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.ogrodnik@prokuratura.gov.pl
10. Zamawiający stosując klauzule społeczne wymaga, aby osoby bezpośrednio wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).
11. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu listy pracowników bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia, najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych. Dotyczy to również podwykonawców.
12. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, przed podpisaniem umowy jak również w każdym momencie jej trwania, przedłożenia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Na żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia. Kopie umów po spełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych, o których mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016 r.) powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
13. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę musi być spełniony przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia w trakcie okresu realizacji umowy lub zatrudnieniu dodatkowych osób Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudnia tę/ te osoby na podstawie umowy o pracę oraz informuje o tym Zamawiającego. Brak spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę powyższego obowiązku będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, co wiąże się z zapłatą kar umownych, o których mowa we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. Za bieżącą weryfikację czy podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudnia pracowników bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę odpowiada Wykonawca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione z uwzględnieniem kryteriów opisanych w rozdziale VII SWZ t.j. kryterium ceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje robotę budowlaną polegającą na malowaniu pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł.
Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawcę.
Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotyczącego doświadczenia dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawcę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego:
1. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku podwykonawców oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców oraz podwykonawców (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego:
2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:
1) wykaz robót budowlanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zawierający co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane według wzoru - Załącznik nr 5 do SWZ,
2) dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czy dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą został opisany w rozdziale IV SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza, aby warunki udziału w postępowaniu opisane w Rozdziale III Dział II SWZ spełniał przynajmniej
jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy (łącznie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie, o których mowa w art. 455 Ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienioa.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Oferty wybranych wykonawców zostaną ocenione według zasad opisanych w rozdziale VIII SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.