Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00022003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka drogi gminnej i odcinka drogi wewnętrznej w Zatomiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957382031
1.5.8.) Numer faksu: 957682505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc7b5ea-aee6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinka drogi gminnej i odcinka drogi wewnętrznej w Zatomiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc7b5ea-aee6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.1.2024.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ok 265 m drogi publicznej nr 655012Z, działka nr ewid. 47, obręb Zatom wraz z wjazdami i dojściami do posesji, odwodnienie drogi oraz zagospodarowanie terenów zielonych, poszerzenie o 1,00 m istniejącego odcinka asfaltowego oraz przebudowa odcinka ok 170 m drogi wewnętrznej, działka nr ewid. 33 obręb Zatom drogi wraz z wjazdami, dojściem do cmentarza i utwardzeniem placu manewrowego, pogłębienie i wyprofilowanie istniejącego rowu odwadniającego długości ok 97 m, wyrównanie i utwardzenie poboczy, oświetleniem oraz stałą organizacją ruchu drogowego.
Planowana przebudowa opisywanych odcinków dróg w całości przebiega przez teren zabudowany, w którym dominuje zabudowa mieszkaniowa. Jezdnia dróg przeznaczona do przebudowy posiada częściowo nawierzchnię asfaltową, z bruku kamiennego oraz w największej części gruntowa z niewielką warstwą kruszywa łamanego.
2. W skład zakresu projektowanych rozwiązań wchodzi:
1) Przebudowa jezdni na nawierzchnię z masy asfaltowej, o szerokości ok 5,0 m na odcinku 265 m, o powierzchni 1300,00 m2 oraz poszerzenie istniejącej jezdni 4,00 metrowej asfaltowej o 1,00 m, o powierzchni 49 m2. Całkowita powierzchnia przebudowywanej jezdni asfaltowej to 1349 m2;
2) Przebudowa jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej, o szerokości ok 5,0 m na odcinku 170 m, o powierzchni 855,00 m2;
3) Przebudowa wjazdów do posesji oraz na cmentarz w ilości 23 szt. na nawierzchnię z kostki betonowej o szerokości dostosowanej do istniejących wjazdów lecz nie szerszych jak szerokość jezdni o łącznej powierzchni 382 m2;
4) Przebudowa dojść do posesji oraz na cmentarz w ilości 15 szt. na nawierzchnię z kostki betonowej o szerokości nawiązującej do istniejących furtek wejściowych o łącznej powierzchni 62 m2;
5) Utwardzenie placu manewrowego z kostki betonowej o wymiarach 5,00 m x 14,00 m o powierzchni 70 m2;
6) Zagospodarowanie terenów zielonych – wyrównanie terenu oraz obsianie trawą o powierzchni 665 m2;
7) Wyrównanie i utwardzenie poboczy przy przebudowywanych odcinkach jezdni kruszywem łamanym 0÷31,5 mm na powierzchni 730 m2 warstwą grubości 10 cm;
8) Pogłębienie i przeprofilowanie istniejącego rowu odwadniającego drogę na długości 97,00 mb;
9) Kanalizacja deszczowa w drodze gminnej na odcinku 98 mb wraz z obsadzeniem 4 szt. studzienek kanalizacyjnych z kratkami w celu odprowadzenia wody deszczowej.
10) Oświetlenie drogi wewnętrznej odcinka 170 m. Linia kablowa - kablem YAKYżo 4x25mm2 o długości l=170 m z przyłączeniem do istniejącego oświetlenia na linii napowietrznej w drodze gminnej, 6 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych z oprawami LED.
11) Montaż znaków drogowych zgodnie z projektem organizacji ruchu.
3. Szczegółowy zakres robót określają projekt zgłoszenia robót budowlanych Załącznik nr 3 do SWZ, projekt zgłoszenia robót budowlanych PZT Załącznik nr 3.1 do SWZ, projekt stałej organizacji ruchu Załącznik nr 4 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Załącznik nr 5 do SWZ, Przedmiary robót Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
34992200-9 - Znaki drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1427888,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1427888,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1427888,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-BRUK Tomasz Apoczkin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941284995
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Sławęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 73-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1427888,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- dostawa oleju opałowego
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.