Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151705/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Kuczborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kuczbork - Osada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 7A
1.5.2.) Miejscowość: Kuczbork-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6576259
1.5.8.) Numer faksu: 23 6576259
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkuczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkuczbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkuczbork.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowej przy Zespole Placówek Oświatowych w Kuczborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bddf918e-cc7c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZiGP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5965994,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem ( roboty budowlane):
1. Rozbiórka istniejącego budynku.
2. Roboty ziemne.
3. Przyziemie:
- ławy fundamentowe; stopy fundamentowe; ściany fundamentowe; rdzenie żelbetowe; wieńce żelbetowe; warstwy izolacyjne i wykończeniowe
4. Podłoga na gruncie
- hala
- zaplecze hali sportowej
5. Ściany konstrukcyjne
6. Ściany działowe
7. Słupy żelbetowe
8. Wieńce żelbetowe
9. Podciągi żelbetowe
10. Nadproża prefabrykowane
11.Nadproża żelbetowe
12. Dach – Hala
13. Dach – zaplecze hali
14. Stolarka i ślusarka
15. Tynki i wykończenia wewnętrzne
16. Elewacja i wykończenia zewnętrzne
17. Wyposażenie
18. Zagospodarowanie terenu
Instalacje elektryczne:
Kable zasilające; rozdzielnie elektryczne i koryta kablowe; oprawy oświetleniowe; montaż osprzętu; kable i przewody elektryczne; instalacja połączeń wyrównawczych, uziemiająca i odgromowa.
Instalacja wodno – kanalizacyjna i c.o. :Instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, instalacja c.o., instalacja ciepła technologicznego, instalacja kanalizacji sanitarnej bytowej, instalacja wentylacji mechanicznej, kotłownia na paliwo stałe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRMEX Mirosław Klimkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130314798
7.3.3) Ulica: Małachowskiego 4/25
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.