eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda-HutaBudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44

1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62947e4-bc8a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039390/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124656/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8525180,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta”.
2. Budowa 9 km sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowościach Ruda-Huta, Ruda-Opalin i Ruda-Kolonia oraz 11,7 km sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Iłowa, Jazików, Miłosław, Rudka i Hniszów-Kolonia. Realizując niniejszą inwestycję gmina dostarczy mieszkańcom dobrej jakości wodę pitną oraz odbierze i oczyści ścieki komunalne. Inwestycja znacząco wpłynie na zmniejszenie się kosztu jednostkowego dostarczenia mieszkańcom 1m3 wody pitnej oraz oczyszczania 1 m3 ścieków komunalnych.
1) Zadanie I - Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Ruda-Huta
a) Zamawiający posiada dokumentację projektową dla zadania pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Ruda-Huta”. Wykonawca robót zobowiązany będzie do uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę. Wykonawca robót będzie zobligowany do pozyskania własnym kosztem i staraniem załączników do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Załączniki w postaci projektu budowlanego do wydania pozwolenia na budowę zapewnia zamawiający.
b) W zakres robót wykonania kanalizacji sanitarnej wchodzi m.in. rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na trzech odcinkach tj.
− Ruda-Huta ul. Zielona i część miejscowości Ruda-Kolonia
− Ruda-Huta ul. Kościelna i miejscowość Chromówka
− Miejscowości Ruda-Opalin i Ruda-Kolonia
c) Inwestycja zakłada powstanie elementów zagospodarowania terenu o następujących parametrach technicznych:
− Kanalizacja sanitarna o śr. kolektora Ø200 i Ø225
− Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur Ø160
− Rurociągi tłoczne z rur Ø40 i Ø90
− Studnie żelbetowe DN1200
− Studnie PCV DN 425
− Przepompownie sieciowe
− Przepompownie przydomowe
− Ogrodzenie zbiorników przepompowni panelami wraz z wykonaniem dwuskrzydłowej bramy wjazdowej o szer. 4,00m, i furtki o szer.1,00m
− Zabezpieczenie sieci teletechnicznej rurą dwudzielną o średnicy Ø110 mm.
− Poniżej zestawiono długości oraz ilości zabudowy poszczególnych elementów przeznaczonych do wykonania w ramach niniejszej inwestycji:
− Długość kanalizacji sanitarnej – 4725,3 m.
− Długość przyłączy kanalizacji sanitarnej – 2795,5 m
− Długość rurociągów tłocznych fi 90 – 3272,5 m
− Długość rurociągów tłocznych fi 40 – 352,0 m
− Ilość studnie rewizyjnych żelbetowe DN 1200 – 161 szt.
− Ilość studnie rewizyjnych PVC DN 425 – 124 szt.
− Ilość przepompowni sieciowych – 5 szt.
− Ilość przepompowni przydomowych – 2 szt.
d) W zakres robót wykonania sieci wodociągowej wchodzi m.in.
- sieć wodociągowa fi 110 o długości - 8002,50 m
- sieć wodociągowa fi 90 o długości – 24,00 m
- przyłącza fi 40 o długości - 1360,00 m
- przyłącza fi 50 o długości - 345,50 m
w tym:
odcinek W1 – W23
• sieć wodociągowa fi 110 – 4060,30m
• przyłącza fi 40 – 430,00m

odcinek W23 – W43
• sieć wodociągowa fi 110 – 2084,50m
• sieć wodociągowa fi 90 – 24,00m
• przyłącza fi 40 – 750,50 m
• przyłącza fi 50 – 345,50 m

odcinek W43 –W51
• sieć wodociągowa fi 110 – 1858,00m
• przyłącza fi 40 – 180,00m

e) Zakres przedmiotowego zadania obejmuje również montaż elementów sieci wodociągowej w tym:
- hydranty żeliwne, nadziemne z samoczynnym odwodnieniem - 7 szt.
- hydranty żeliwne podziemne z samoczynnym odwodnieniem - 6 szt.
- zasuwy sieciowe, wodociągowe - 5 szt.,
- zestawy przyłączeniowe z zasuwą domową - 40 szt.,
- zestawy wodomierzowe na konsoli z wpięciem do istniejącej instalacji - 40 szt.

2) Zadanie 2 – Zaprojektowanie i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Ruda-Huta (miejscowości Iłowa i Rudka)
a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
− projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
− projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
− kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
− specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
b) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
c) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
d) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
- sieć wodociągowa fi 160 o długości – 1 946 m
- przyłącza fi 40 o długości – 270,00 m
- hydranty żeliwne, nadziemne z samoczynnym odwodnieniem, 4 szt.
- zasuwy sieciowe, wodociągowe 3 szt.
- zestawy przyłączeniowe z zasuwą domową, 9 szt.
- zestawy wodomierzowe na konsoli z wpięciem do istniejącej instalacji 9 szt.
e) wykonanie obsługi geodezyjnej;
f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
g) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
− Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
− Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
h) Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa PFU,.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45121000-1 - Próbne wiercenia

45122000-8 - Próbne wykopy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9799999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9799999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852

7.3.3) Ulica: Okopy-Kolonia

7.3.4) Miejscowość: Okopy-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 22-175

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9799999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.