eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fd66c55-f48c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526926/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja, naprawy, utrzymanie urządzeń zabawowych i wyposażenia placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Białołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.33.2023.KKK/TP1-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Konserwację i utrzymywanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, torów rowerowych, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i innych wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
2) Cykliczne przeprowadzanie kontroli regularnej i funkcjonalnej części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w normie PN-EN 1176-7:2009.
3) Prace wykonywane będą na placach zabaw, terenach rekreacyjnych i siłowniach plenerowych administrowanych przez Dzielnicę Białołęka m.st. Warszawy usytuowanych w następujących lokalizacjach:
1. Plac zabaw w Parku Strumykowa przy ul. Strumykowej,
2. Plac zabaw przy ul. Odkrytej,
3. Plac zabaw przy ul. Erazma z Zakroczymia,
4. Plac zabaw w Parku przy ul. Ceramicznej,
5. Plac zabaw w Parku Henrykowskim przy ul Modlińskiej r. Klasyków,
6. Plac zabaw przy ul. Kiersnowskiego,
7. Plac zabaw przy ul. Brzezińskiej
8. Teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
9. Plac zabaw przy ul. Portowej,
10. Teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
11. Plac zabaw w Parku Picassa,
12. Plac zabaw przy ul. Echa Leśne
13. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Długorzecznej
14. Plac zabaw przy ul. Żywicznej,
15. Teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
16. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Polnych Kwiatów,
17. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Książkowej,
18. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Kupieckiej,
19. Plac zabaw przy ul. Skierdowskiej,
20. Park Mehoffera „Ogrody Mehoffera” w rejonie ul. Mehoffera i Strumykowej,
21. Park Leśny przy ul. Olesin,
22. Leśna ścieżka zdrowia przy ul. Leśnej Polanki,
23. Ścieżka edukacyjna przy ul. Frachtowej,
24. Miasteczko Ruchu Drogowego przy ul. Łączącej,
25. Skatepark przy ul. Łączącej,
26. Skwer przy ul. Krzyżówki,
27. Bicyklostrada – droga rowerowa nad Kanałem Żerańskim,
28. Siłownia plenerowa przy ul. Aluzyjnej,
29. Siłownia plenerowa przy ul. Ostródzkiej,
30. Siłownia plenerowa przy ul. Frachtowej,
31. Górka saneczkowa przy ul. Jabłoni,
32. Górka saneczkowa przy ul. Ruskowy Bród,
33. Górka saneczkowa przy ul. Światowida,
34. Stacja napraw rowerów przy ul. Porajów 3.
35. Psi wybieg przy wale wiślanym, okolice ul. Odkrytej,
36. Skwer przy ul. Sprawnej,
37. Ścieżka edukacyjna nad Wisłą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień polegającego na :
1) Konserwację i utrzymywanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, torów rowerowych, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i innych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
2) Cykliczne przeprowadzanie kontroli regularnej i funkcjonalnej części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w nomie PN-EN 1176-7:2009.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej:
- 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji, naprawach i utrzymaniu placów zabaw wraz
z wyposażeniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto każde oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Zamawiający rozumie (1) jedno zamówienie odpowiadające usługom, udzielone w ramach (1) jednej umowy. W przypadku wykonywanych usług, zrealizowana część usługi do dnia składania ofert, musi odpowiadać wartości określonej w warunku.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami :
- 1 (jedną) osobą – wyznaczoną do kierowania pracami, polegającymi na utrzymaniu i konserwacji placów zabaw wraz z wyposażeniem, która posiada doświadczenie w kierowaniu ww. pracami w ramach przynajmniej 2 umów.
Uwaga: Przez jedną umowę Zamawiający rozumie umowę trwającą przez okres co najmniej 4 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 8) ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U nr 835 z 15.04.2022 r.) – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
a) wykazy usług wraz z dowodami należytego ich wykonania– załącznik nr 5 do SWZ,
b) wykaz osób – załącznik nr 5a do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z 3.6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 14 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.