eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Zakup programu do ewidencji dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego wraz z ich inwentaryzacją i rocznym przeglądem dróg i mostów



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup programu do ewidencji dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego wraz z ich inwentaryzacją i rocznym przeglądem dróg i mostów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/750556

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup programu do ewidencji dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego wraz z ich inwentaryzacją i rocznym przeglądem dróg i mostów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3999ea-d439-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup programu do ewidencji dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego wraz z ich inwentaryzacją i rocznym przeglądem dróg i mostów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do ewidencji dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego wraz z ich inwentaryzacją i rocznym przeglądem dróg i mostów.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Aktualizację posiadanego systemu referencyjnego na całej sieci dróg powiatowych Powiatu nowotomyskiego.
2) Fotorejestracja korytarza dróg powiatowych.
3) Cyfrowy obraz nawierzchni jezdni dróg powiatowych.
4) Ocenę stanu nawierzchni dróg powiatowych.
5) Przegląd okresowy (roczny) stanu technicznego dróg i mostów powiatowych.
6) Aktualizację ewidencji i „Książek Dróg”.
7) Wykonanie Mapy Techniczno-Eksploatacyjnej.
8) Usługę polegającą na wykonaniu lub aktualizacji dostępu do danych związanych z automatyczną identyfikacją uszkodzeń nawierzchni jezdni, (przeglądu okresowego dróg), ewidencją dróg i obiektów mostowych z poziomu przeglądarki internetowej.
9) Dostarczenie oprogramowania do mobilnej pracy w terenie – zbierania informacji o bieżącym stanie technicznym dróg i obiektów im towarzyszącym z funkcją odnotowania tych zdarzeń w Dzienniku Objazdu Dróg „Książki Drogi”.
10) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dostarczonego programu.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonaną dostawę na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń.
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wsparcie techniczne i opiekę serwisową w okresie minimum 12 miesięcy* licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń.
Zakres wsparcia technicznego obejmuje:
a. usługę pomocy technicznej – tj. udzielanie drogą telefoniczną i Internetową lub pocztą elektroniczną informacji na temat bieżącej eksploatacji Oprogramowania podczas korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego,
b. usługę aktualizacji – dostarczanie Zamawiającemu bezpłatnej aktualizacji do zakupionego Oprogramowania.
Uwaga: Zamawiający informuje, że okres wsparcia technicznego i opieki serwisowej jest przedmiotem oceny ofert w kryterium „wsparcie techniczne” określonym w rozdziale XVII nie może być krótszy od wymaganego tj. 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji zostały określone w SWZ i załącznikach do SWZ: zał. A – opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami, zał. nr 5 – projektowane postanowienia umowy oraz mapa sieci dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167157,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206519,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167157,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Pomiary sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 384368633

7.3.3) Ulica: Żegańska 16/10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-713

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167157,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.