eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówModernizacja i remont boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.8.) Numer faksu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243d2225-ac2b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja i remont boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Strykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098910/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2022.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565017,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu boisk ORLIK położonych przy ul. Targowej nr 21 w Strykowie. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Remont boiska do piłki nożnej w ramach którego planuje się m.in.: demontaż i utylizację istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z granulatem oraz wierzchniej warstwy podbudowy bez wymiany instalacji odwadniającej pod boiskiem, wyrównanie podbudowy z kruszywa, wykonanie wierzchniej warstwy podbudowy, ułożenie trawy syntetycznej z wypełnieniem granulatem, demontaż i ponowny montaż bramek oraz malowanie linii.
2) Remont boiska wielofunkcyjnego w ramach którego planuje się czyszczenie nawierzchni, malowanie linii, demontaż i ponowny montaż słupków.
3) Wymianę piłkochwytów na całej szerokości boiska do piłki nożnej po stronie południowej.
4) Wymianę pochylonego ogrodzenia, uzupełnienie siatki.
5) Formowanie skarp i założenie trawnika
6) Rekultywację trawnika na obwodzie boisk, usuniecie granulatu i wierzchniej warstwy gleby, niwelacja, założenie trawnika
7) Naprawę nawierzchni z kostki brukowej
8) Wykonanie stopni terenowych i poręczy (w narożniku boiska do koszykówki).
Istniejący kompleks boisk ORLIK usytuowany jest na działce nr 11, obręb S-5 w Strykowie, przy Szkole Podstawowej nr 2 w Strykowie. Kompleks posiada wjazd od ul. Targowej (droga powiatowa). Od strony północnej zlokalizowany jest budynek szkoły, od południowej sąsiaduje z budynkami mieszkaniowymi, natomiast od strony zachodniej z terenem zalewu.

Szczegółowy zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót).
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, sztuką budowlaną pod kierownictwem osoby uprawnionej.
Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań.

Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną i zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.

Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Zadanie jest dofinansowane ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu Sportowa Polska -Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39293300-5 - Sztuczna trawa

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45262300-4 - Betonowanie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597355,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24A

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.