Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00155437/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na cztery części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301591815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franowo 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-302
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podgik.powiat.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgik.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na cztery części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae316a5a-d05e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010617/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dostosowanie i aktualizacja bazy danych EGIB w podziale na cztery części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155437/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKG.GPZ.2111.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa - jednostki ewidencyjnej gmina Kleszczewo.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część I – 21 991.17 zł.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik do SWZ: Część I – Załącznik nr 1a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 17879,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa - jednostek ewidencyjnych miasto Kostrzyn oraz obszar wiejski Kostrzyn. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część II – 33 829.92 zł.Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia
stanowiącym Załącznik do SWZ: Część II – Załącznik nr 1b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 27504,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla obiektów działka ewidencyjna w zakresie atrybutu „numer księgi wieczystej” do obowiązujących przepisów prawa - jednostek ewidencyjnych miasto Mosina oraz obszar wiejski Mosina. Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część III – 89 942.52 zł.Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia
stanowiącym Załącznik do SWZ: Część III – Załącznik nr 1c.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 73124,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie gruntów pod rowami do obowiązujących przepisów prawa dla jednostki ewidencyjnej Kórnik – obszar wiejski.Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: Część IV – 77 338.71 zł.Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia
stanowiącym Załącznik do SWZ: Część IV – Załącznik nr 1d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 62877,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach tej części wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. Oferta, która wpłynęła jest niezgodna z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, która dopuszczała możliwość złożenia ofert częściowych maksymalnie do dwóch części. Przedmiotowy Wykonawca złożył oferty na wszystkie części (cztery).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-SYS Marcin Niećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371911259
7.3.3) Ulica: ul. Złocieniecka 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67281,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510009003
7.3.3) Ulica: ul. Stodolna 31
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
GEO-SYS Marcin Niećko , RMGEO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58794,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne Vertical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6510009003
7.3.3) Ulica: ul. Stodolna 31
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "VERTICAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE "VERTICAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
- Aktualizacja i uzupełnienie danych bazy ewidencji gruntów i budynków dotyczącą: budynków i lokali dla jednostki ewidencyjnej: Gmina Małomice oraz Gmina Niegosławice
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.