Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111859/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00116615/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00121647/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00127420/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00131492/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż kotłów c.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15
1.5.8.) Numer faksu: 55 278 62 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/susz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż kotłów c.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df2d7336-b588-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020686/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i montaż kotłów c.o
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111859/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Demontaż kotła. Prace demontażowe należy prowadzić w sposób ostrożny, umożliwiający w przyszłości wykorzystanie kotła jako zapasowe źródło zasilania kotłowni. 2. Zakup, dostawa i montaż kotła c.o., klasy 5 spełniającego standardy niskoemisyjne z podajnikiem automatycznym ślimakowym na ekogroszek wraz z materiałami niezbędnymi do montażu kotła, :- nominalna moc cieplna 400 KW, - sterownik pracy kotła + moduł WIFI, - system podawania paliwa, - dmuchawy, - klasa energetyczna „B”, - pojemność zasobnika paliwa minimum 600 litrów, - grubość zastosowanej stali kotłowej – 6 - 8 mm, - zamawiany kocioł c.o. musi mieć wszystkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty. 3. Podłączenie kotła demontaż i montaż zaworów na zasilaniu i powrocie, podłączenie kotła do istniejącego komina poprzez czopuch o wymiarach nie mniejszych niż wylot z kotła. Montaż pompowego układu podmieszania kotła. Dostosować instalację kotłowni do montażu nowego kotła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 69100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Demontaż kotła. 2. Zakup, dostawa i montaż kotła c.o., klasy 5 spełniającego standardy niskoemisyjne z podajnikiem automatycznym ślimakowym na ekogroszek wraz z materiałami niezbędnymi do montażu kotła, : - nominalna moc cieplna 300 KW, - sterownik pracy kotła + moduł WIFI, - system podawania paliwa, - dmuchawy, - klasa energetyczna „B”, - pojemność zasobnika paliwa minimum 600 litrów, - grubość zastosowanej stali kotłowej – 6 - 8 mm, - zamawiany kocioł c.o. musi mieć wszystkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty. 3. Podłączenie kotła demontaż i montaż zaworów na zasilaniu i powrocie, podłączenie kotła do istniejącego komina poprzez czopuch o wymiarach nie mniejszych niż wylot z kotła. Montaż pompowego układu podmieszania kotła. Dostosować instalację kotłowni do montażu nowego kotła. 4. Wyniesienie, wywóz i utylizacja starego kotła oraz wniesienie i ustawienie nowego kotła wchodzi zakres przedmiotu zamówienia. Wywiezienie zdemontowanego kotła nastąpi do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 69100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Demontaż starego kotła. 2. Dostarczenie i montaż nowego kotła na ekogroszek wraz z potrzebnymi materiałami instalacyjnymi.Parametry kotła: a) paliwo stałe – ekogroszek, b) moc kotła – 28 kW 3. Wyniesienie starego kotła oraz wniesienie i ustawienie nowego kotła wchodzi zakres przed-miotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 36580,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 cytowanej ustawy bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części I wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
Zakład ślusarsko Kotlarski Zdzisław Dziubarczk ul. Września 14, 63-308 Gizałki,
PPHU „SIMAR” Sławomir Śliwa, Marszew 36 63-300 Pleszew,
Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa „RODŁO” ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn,
Oferta z najniższą ceną, złożona przez wykonawcę: Zakład ślusarsko Kotlarski Zdzisław Dziubarczk ul. Września 14, 63-308 Gizałki, przekracza o 40.164,80 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 85.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125164,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 cytowanej ustawy bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części I wpłynęły trzy oferty od Wykonawców:
Zakład ślusarsko Kotlarski Zdzisław Dziubarczk ul. Września 14, 63-308 Gizałki,
PPHU „SIMAR” Sławomir Śliwa, Marszew 36 63-300 Pleszew,
Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa „RODŁO” ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn,
Oferta z najniższą ceną, złożona przez wykonawcę: Zakład ślusarsko Kotlarski Zdzisław Dziubarczk ul. Września 14, 63-308 Gizałki, przekracza o 35.675,30 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 85.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120675,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186600,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22878,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22878,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "SIMAR" Sławomir Śliwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170002886
7.3.3) Ulica: Marszew 36
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22878,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SUSZ
więcej: przetargi SUSZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.