Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125998/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa gazetek osiedlowych oraz sprawozdania z działalności organu Osiedla w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618785210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa gazetek osiedlowych oraz sprawozdania z działalności organu Osiedla w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d0c6be-bfc6-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.64 Wydruk gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2022 r. wraz z ich dostawą.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125998/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.40.2022.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14123,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego, polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlenie,
h) wydruk gazetek/sprawozdania o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do Formularza ofertowego.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego, polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlenie,
h) wydruk gazetek/sprawozdania o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.2 do Formularza ofertowego.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3809,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:a) wykonanie składu komputerowego, polegającego na:
- wprowadzaniu tekstu,
- skanowaniu zdjęć i obróbce
b) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny,
c) wykonanie wydruku do korekty,
d) naniesienie korekty,
e) zebranie,
f) falcowanie,
g) naświetlenie,
h) wydruk gazetek/sprawozdania o wskazanych parametrach wykonania,
i) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanych lokalizacji, zgodnie z Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.3 do Formularza ofertowego.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3427,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991148681
7.3.3) Ulica: Perłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3427,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert, złożonych w tej części przedmiotowego postępowania przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jego sfinansowanie. Jednocześnie Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin realizacji zamówienia określony prze Zamawiającego w dokumentach zamówienia wyznaczono na dzień 23.05.2022 r. W wyniku przeprowadzonej procedury, możliwy termin zawarcia umowy o zamówienie publiczne przypada na dzień 24.05.2022 r., tj. po terminie przewidzianym na jego wykonanie. Tym samym wybór najkorzystniejszej oferty, dokonany
w dniu 17.05.2022 r. w części III, obarczony jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Druk folderu serowarskiego
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN "Między miastem a regionem. Wokół debat historycznych o powojennych losach Dolnego Śląska". Znak sprawy: DW.536.6/1.2025.DKM
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.