Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowy zakup paliwa gazowego do budynków stanowiących własność Gminy oraz placówki oświatowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy zakup paliwa gazowego do budynków stanowiących własność Gminy oraz placówki oświatowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1019e57-eae8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 5) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający, w dniu 05.05.2022 r. otrzymał wypowiedzenie Umowy Kompleksowej Sprzedaży Paliwa Gazowego nr Us/2680/01-2017/329/NG zawartej w dniu 28.12.2016 r. z Wykonawcą: FORTUM Marketing and Sales Polska S.A., ul. Marynarki Polskiej 197, 80-868 Gdańsk, dla 4 punktów odbioru paliwa gazowego. Przed data złożenia wypowiedzenia Wykonawca w żaden sposób nie zapowiadał takiego zamiaru. Zamawiający nie miał świadomości ani też nie mógł przypuszczać, iż istnieją przesłanki lub wola Wykonawcy w zakresie czynu wypowiedzenia warunków umownych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15618,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe dostarczanie (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do budynków stanowiących własność Gminy oraz placówki oświatowej: SP Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli na okres 6 miesięcy: od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
Szacunkowa ilość paliwa gazowego, w okresie dostaw, do niżej wymienionych budynków stanowiących własność Gminy Miedźna wynosi: 7 229,43 m3, tj.:
a) budynek komunalny: ul. Wojciecha Korfantego 70, 43-227 Gilowice, w którym zlokalizowany jest Oddział Zamiejscowy w Gilowicach Gminnego Przedszkola Publicznego „Bajka” we Frydku, sala przyjęć okolicznościowych, pomieszczenia Ochotniczej Straży Pożarnej w Gilowicach,
b) budynek komunalny: ul. Wałowa 10, 43-225 Wola, w którym mieści się Ochotnicza Straż Pożarna,
c) budynek Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola.
Łączne szacunkowe zużycie w planowanym okresie od dnia 1 lipca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. wynosić będzie: 7 500,00 m3, w tym: UM: 6 190,50 m3 i SP Nr 1: 1 309,50 m3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNIG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W sekcji VI pkt 6.3 i 6.4 podano cenę jednostkową paliwa gazowego dla zawartych umów w niniejszym postępowaniu.
W sekcji VII pkt 8.3 wpisano planowany okres zakończenia realizacji zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na okres 12 miesięcy
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.