Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176302/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 46
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67
1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9219e151-db57-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9219e151-db57-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00315836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161226,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.
Wspólny Słownik Zamówień kod 905 131 00-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
1. Odbieranie nieczystości komunalnych stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów oznaczonych w katalogu odpadów kodem 20 03 01 zmieszane odpady komunalne
Wywóz nieczystości stałych z zapewnieniem regularności i powtarzalności odbierania odpadów w wymienionych filiach Ośrodka.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Wyposażyć obiekty w których będzie następował wywóz odpadów w pojemniki do wywozu nieczystości stałych o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą).
- Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a z Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki o których wyżej mowa na czas obowiązywania niniejszej Umowy zgodnie z poniższym zestawieniem
- Wykonawca zobowiązuje się do kresowej dezynfekcji pojemników, utrzymania należytego porządku wokół pojemników, sprzątania terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.
Miejsce odbioru nieczystości stałych
Rodzaj dzierżawionego kontenera Ilość dzierżawionych kontenerów
Mała 5 MGB 1100L 7
Glińsk 36 MGB 1100L 2
Jordanowo 53 MGB 1100L 3
Nowy Dworek 32 MGB 1100L 1
Nowy Dworek 46 MGB 1100L 6
19
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158988,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158988,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158988,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERIS Surowce S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-209-86-36
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 19
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158988,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Sułoszowa
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- Sukcesywne odbieranie, transport, oraz segregację odpadów wielkogabarytowych oraz opon odebranych od mieszkańców
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Niechanowo od 01 marca 2025r do 31 grudnia 2025r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uścimów w latach 2025-2026
- " Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku."
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.