eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PaprotniaPodwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno - ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Komunalny "PAPROTNIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANA PAWŁA II 20

1.5.2.) Miejscowość: Paprotnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-107

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: /25/ 6312111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkpaprotnia@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zkpaprotnia.nbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-099b63cb-c1a0-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099b63cb-c1a0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i budowie SUW
w Dąbrowie gm. Przesmyki w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce ewidencyjnej nr 313 obr. 0002 Dąbrowa, jedn. ewid. 142607_2 Przesmyki, położonej w miejscowości Dąbrowa.
Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):
1) Przebudowa obudowy studni głębinowej na Stacji Uzdatniania Wody
2) Budowa zbiornika wyrównawczego, dwukomorowego o pojemności 2x100 m3 dla wody
uzdatnianej.
3) Przebudowa instalacji technologicznej uzdatniania wody wewnątrz budynku: wymiana złoża w filtrach z wymianą rurarzu i armatury zaporowej, zastosowanie automatycznego układu płukania filtrów, wymiana mieszaczy powietrza.
4) Likwidacja hydroforów i wykonanie zestawu pompowego II stopnia wody do sieci.
5) Rozbudowa budynku o pomieszczenie agregatu.
6) Przebudowa budynku z termomodernizacją, przebudową dachu, przebudową pomieszczeń
sanitarnych, technologicznych, socjalnych.
7) Przebudowa z wymianą urządzeń technologicznych, instalacji wewnętrznych i technologicznych na Stacji Uzdatniania Wody, wymiana urządzeń chlorowni.
8) Przebudowa rozdzielni głównej i sterowniczej technologii na Stacji Uzdatniania Wody.
9) Wykonanie instalacji alarmowej, monitoring CCTV obiektów na Stacji Uzdatniania Wody.
10) Budowa instalacji PV- Fotowolaika na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Dąbrowie do 50kWp.
11) Przebudowa instalacji wentylacji i ogrzewania elektrycznego z wyposażeniem budynku w
instalacji osuszania.
12) Przebudowa odstojnika wód popłucznych, zbiorników na ścieki z chlorowni i sanitarnych.
13) Wykonanie utwardzenie terenu- drogi wewnętrzne komunikacja.
14) Przebudowa bramy wjazdowej i furtki.
15) Przebudowa oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) SUW, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4913909,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w m. Paprotnia, Podawce gm. Paprotnia w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Podwyższenie bezpieczeństwa gospodarki wodno – ściekowej mieszkańcom Gminy Paprotnia i Gminy Przesmyki w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Zakres przedmiotu zamówienia PFU (projekt i wykonanie):
Budowa – sieć wodociągowa w m. Paprotnia, Podawce:
a) rurociąg DN225 PE lub PVC - ok. 920 m, (Zamawiający dopuszcza jedynie rury PE)
b) przewiert rurą osłonową PE RC – ok. 35 m.
c) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 270/1 w m.Paprotnia) - 1 szt,
d) węzeł wodociągowy - trójnik kołnierzowy z kompletem zasuw (na działce nr 109 w m.Podawce) - 1 szt,
e) hydrant nadziemny DN100 wraz z pełnym węzłem hydrantowym z trójnikiem i zasuwą– min. 1 szt.
Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych), a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem i przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, wytyczenie, roboty budowlane, wykonanie prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych. Do Wykonawcy należy także uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym, uzgodnienie ze służbami / rzeczoznawcami wymaganymi Prawem budowlanym i przepisami związanymi, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych opracowań, decyzji, pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. Nadzór autorski będzie pełniony przez pobyty na budowie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy - projektantów poszczególnych branż (sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej), po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego. Jako nadzór autorski uwzględnia się także wszelkiego rodzaju zmiany wprowadzane do dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 573480,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6983601,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6983601,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: al. gen. Władysława Sikorskiego 9c/19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6983601,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701715,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701715,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana INSTAL Grzegorz Retko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231274374

7.3.4) Miejscowość: Emilianów 22

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.