eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej

1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 79

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 475 81 64

1.5.8.) Numer faksu: 33 475 81 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbe7cbb2-caf2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbe7cbb2-caf2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003975/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3012-7.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221481,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów, urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Materiały eksploatacyjne zostały wymienione w Formularzu cenowym poprzez wskazanie symbolu oryginalnego produktu oraz typu / modelu urządzenia, do którego są przeznaczone.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych i nieregenerowanych (za wyjątkiem materiałów pochodzących od producenta urządzenia, dla którego materiał jest przeznaczony), nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są dedykowane. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji;
2) odebranie od Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych;
3) gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 7 umowy, stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ, na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami;
4) dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i poszczególnych jednostek podległych (wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę). Siedziby prokuratur okręgu bielskiego zlokalizowane są odpowiednio:
a) Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79,
b) Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 31,
c) Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 9,
d) Prokuratura Rejonowa w Żywcu, ul. Powstańców Śląskich 9,
e) Prokuratura Rejonowa w Cieszynie, ul. Garncarska 8.
4. Dostawy do poszczególnych jednostek prokuratury będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w dniach i godzinach pracy jednostki, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne), bez konieczności naruszania opakowania, muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy), a także muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający w dniu 06 kwietnia 2023 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 272.422,80 złotych brutto. W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 06 kwietnia 2023 r. do godz. 10:00 wpłynęło pięć ofert, z których cztery podlegają odrzuceniu. Odrzuceniu podlega oferta:
- City Biuro Sp. z o.o. So. Kom. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 Ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp,
- F.H. Komax 9 Sp. z o.o. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy Pzp,
- Praxis Łódź Pilecka i Petlak Sp. Jawna na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 Ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 Ustawy Pzp,
- Netprint S.C. J. Wasiela, B. Szostak na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę, którego oferta nie podlega odrzuceniu, tj. Wykonawcy P.W. MULTIKOM Adam Papierski, który złożył ofertę cenową w wysokości 354.178,29 złotych brutto.
Mając powyższe na uwadze, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354178,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354178,29 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.