Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00043364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00043454/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Bejsce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bejsce
1.5.2.) Miejscowość: Bejsce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-512
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbejsceinwestycje@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e184696-b50d-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054169/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIDR.271.1.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:1) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 458 w miejscowości Bejsce – 152 m;
2) Przebudowa drogi gminnej nr 307009 T Mechelówka – Kaczkowice – Podgaje – 890 m;
3) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 137 w miejscowości Sędziszowice – 325 m;
4) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 168 w miejscowości Kijany – 97 m;
5) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 178 w miejscowości Morawiany – 500 m;
6) Przebudowa drogi wewnętrznej nr działki ew. 191 w miejscowości Prokocice - 65 m;
7) Przebudowa drogi wewnętrznej nr działki ew. 247 w miejscowości Prokocice - 65 m;
8) Remont drogi gminnej nr 307012 T Stojanowice – Podolany – 355 m;
9) Remont drogi gminnej nr 307014 T Dobiesławice – Parcelacja – Plechów – 215 m;
10) Przebudowa drogi wewnętrznej nr działki 1328 i 1123 w miejscowości Bejsce – 572 m;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1957392,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:1) Przebudowa drogi gminnej nr 307016 T Grodowice – Czyżowice – Królewice – 820 m;
2) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 360 i 361 w miejscowości Czyżowice – 540 m;
3) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 241 w miejscowości Królewice – 404 m;
4) Przebudowa drogi gminnej nr 307008 T Morawianki – Uściszowice – 202 m;
5) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. ew. 358 w miejscowości Czyżowice – 146 m;
6) Przebudowa drogi gminnej nr 307001 T Przedmieście – Zapiekłe Góry – Kęsów – 270 m;
7) Przebudowa drogi gminnej nr 307007 T Piotrkowice – Uściszowice – Urzuty – 750 m;
8) Przebudowa drogi gminnej nr 307003 T Filipowice - Piotrkowice – 830 m;
9) Przebudowa drogi wewnętrznej nr działki 192 w miejscowości Piotrkowice – 270 m;
10) Przebudowa drogi gminnej nr 307005 T Zbeltowice – Grodowice - Charbinowice –130 m;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 2287165,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce”Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce” dla dróg opisanych w zadaniu 1 i zadaniu 2.
Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że nadzór inwestorski sprawować będą osoby posiadające uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności: drogowej.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2168260,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3144755,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2168260,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Remontowy Marek Górniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8661151013
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO REMONTOWY MAREK GÓRNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO REMONTOWY MAREK GÓRNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2168260,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2486736,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3894824,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2486736,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.R. TECH-BUD Marzena Brzdękiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8661150976
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.U.R. TECH-BUD Marzena Brzdękiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Z.U.R. TECH-BUD Marzena Brzdękiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2486736,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: osoba fizyczna
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-586
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.