Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00061698/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w okresie od 01.05.2024-30.06.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w okresie od 01.05.2024-30.06.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b64579d-b9d3-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004031/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w okresie od 01.05.2024-30.06.2025r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.2.2024.PPO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281280,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.05.2024 – 30.06.2025 r.
Łączna powierzchnia w budynkach wynosi 7 909 m². Bieżące utrzymanie czystości i porządku odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki (jeżeli dany dzień będzie ustawowo wolny od pracy utrzymanie czystości i porządku odbędzie się dzień przed lub dzień po dniu wolnym od pracy, po uprzednim ustaleniu
z Zamawiającym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706639,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435817,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276639,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUT Nieruchomości Agata Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5262714542
7.3.3) Ulica: Grochowska 174/176 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATUT Nieruchomości Agata Marciniak
jakie przetargi wygrała firma
ATUT Nieruchomości Agata Marciniak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276639,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-01 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi cateringowej w trakcie w trakcie Ogólnopolskiej Konferencji Młodych Energetyków 2025 dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Dostawa protezek.
- Dostawa kalkulatorów dla finalistów Konkursu Wiedzy o Energetyce dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego (grupy E) do instalacji znajdującej się w Obiektach Odbiorcy stanowiących 100% własności SP na terenie m. st. W-wy, gospodarowanych przez ZMSP
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu i wokół nich
- Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Płocku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektu i terenu wokół budynku, realizowana w Sądzie Rejonowym w Nisku przy ul. Gisgesa 1
- Świadczenie usług związanych z obsługą bydła
- Usługi utrzymania czystości i świadczenia usług porządkowych na krytej pływalni oraz hali do gier plażowych COS-OPO w Spale
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.