Og³oszenie z dnia 2023-05-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00229648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00297327/01 - Wynik z dnia 2023-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Dzia³oszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32c2d252-f4e5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00221324
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034927/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://dzialoszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.6.9. Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7.10. . Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
Google Chrome
Mozilla Firefox
Opera
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
dostêp do sieci Internet
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
w³±czona obs³uga JavaScript
zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
zainstalowany Acrobat Reader
zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
Microsoft Edge
Google Chrome
Mozilla Firefox
4) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Centrum Certyfikacji EuroCert firmy EuroCert Sp. z o.o.
13.6.10. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB
13.6.11. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg, XadES (XML Advanced Electronic Signatures), PadES (PDF Advanced Electronic Signatures), CadES (CMS Advanced Electronic Signatures)
13.6.12. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania
i czasu odbioru danych tj.: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ADMINISTRATOR DANYCH BURMISTRZ MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u ADO iod@dzialoszyn.pl lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. „Ubezpieczenie Miasta i Gminy Dzia³oszyn” prowadzonym w trybie podstawowym.; na podstawie art. 275 ust. ust 1. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
ODBIORCY DANYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; a tak¿e odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 26 wrze¶nia 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych
PRZYS£UGUJ¡CE PRAWA § posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;§ nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez Administratora. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
PRZEKAZANIE DANYCH Pani/Pana dane nie s± przekazywane do Pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej, nie bêd± profilowane
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
OKRES ARCHIWIZACJI Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
INNE obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
DODATKOWE INFORMACJE ** Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.*** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.GPO¦.VIII.271.1.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3.5.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.3.5.2. Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
W czê¶ci I zamówienia:
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
b) Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk
c) Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk,
- w przypadku wzrostu sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia w okresie realizacji zamówienia w stosunku do sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia okre¶lonych w zamówieniu podstawowym (w za³±czniku nr 5 do SWZ) w zwi±zku ze zmian± warto¶ci mienia, nabyciem nowego mienia, modernizacj± istniej±cego mienia lub nowymi inwestycjami
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 20% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Opise kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zamieszczonym w SWZ dla czê¶ci I
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II Zamówienia:
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
Ubezpieczenia Assistance
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W czê¶ci II zamówienia:a) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
d) ubezpieczenie Assistance
- w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (podmioty podlegaj±ce ubezpieczeniu na podstawie niniejszego postêpowania) i/lub zwiêkszenia warto¶ci ubezpieczonych pojazdów w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 30% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Opise kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zamieszczonym w SWZ dla czê¶ci II
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III Zamówienia:
Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Opise kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zamieszczonym w SWZ dla czê¶ci II
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:a) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 11.3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
b) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja na temat dopuszczalnych zmian umowy znajduje siê we wzorach umów dla poszczególnych czê¶ci7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.1. https://dzialoszyn.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-23
INNE PRZETARGI DZIA£OSZYN
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ubezpieczenia na rzecz Gminy Górno oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych w zakresie ubezpieczeñ maj±tkowych i odpowiedzialno¶ci cywilnej.
- Us³uga ubezpieczenie Szpitala Specjalistycznego im. J.K.£ukowicza w Chojnicach
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Huszlew
- "Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Us³uga ubezpieczenia Gminy Wisznia Ma³a, Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elbl±gu.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.