Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00140033/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00262498/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00304118/01 - Wynik z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00315810/01 - Wynik z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych różnego rodzaju dla szkół powiatu krakowskiego – 11 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych różnego rodzaju dla szkół powiatu krakowskiego – 11 części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4b9b016-b7f0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063384/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych różnego rodzaju w ramach projektu Centrum Kompetencji Zawodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu: RPMP.10.02.01-12-0019/19 „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II” RPMP.10.02.01-12-0020/19 „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BSR.042.7.89.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58415,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie:
Część 1 zamówienia:
Watomierz - miernik uniwersalny cyfrowy - 3 sztuki,
Multimetr cęgowy - 3 sztuki,
Przyrząd do zaciskania końcówek tulejkowych - 6 sztuk,
Multimetr cyfrowy uniwersalny - 6 sztuk,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38553000-6 - Mierniki magnetyczne
38554000-3 - Liczniki elektryczności
42650000-7 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 7567,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie:
Część 2 zamówienia:
Silnik dwubiegowy, trójfazowy - 2 sztuki,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31110000-0 - Silniki elektryczne
42111000-0 - Silniki
31132000-0 - Silniki wielofazowe
4.5.5.) Wartość części: 1188,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie:
Część 3 zamówienia:
Cęgi do analizatora jakości - 4 sztuki,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38553000-6 - Mierniki magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 7398,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie:
Część 4 zamówienia:
Bandownica – 1 sztuka,
Dyspenser do taśm pakowych – 2 sztuki,
Dyspenser do folii stretch – 1 sztuka,
Taśma pakowa – 10 sztuk,
Folia stretch – 3 sztuki,
Pasy transportowe – 1 komplet,
Zestaw pudeł kartonowych – 1 komplet,
Narożniki ochronne na palety/kartony – 1 komplet,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
30192000-1 - Wyroby biurowe
44174000-0 - Folia
44424200-0 - Taśma przylepna
34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
44617100-9 - Pudła kartonowe
44212500-4 - Kątowniki i profile
4.5.5.) Wartość części: 2173,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie:
Część 5 zamówienia:
Zestaw mebli do przechowywania pomocy dydaktycznych – 1 zestaw,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 6064,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie:
Część 6 zamówienia:
Garnki – 1 zestaw,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 807,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Skawinie:
Część 7 zamówienia:
Patyczki fingerfood – 10 opakowań,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39222000-4 - Artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 229,70 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie:
Część 8 zamówienia:
Boks modułowy (dla koni – dwustanowiskowy) – 1 komplet – 2 stanowiskowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44112300-1 - Przegrody
4.5.5.) Wartość części: 26888,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:1) dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Giebułtowie:
Część 9 zamówienia:
Modele brył geometrycznych z siatkami – 1 komplet
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 200,51 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia planuje się zakup:Część 10 zamówienia:
Tablica suchościeralna magnetyczna – 1 sztuka,
Przyrządy tablicowe magnetyczne – 1 komplet,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195920-7 - Tablice magnetyczne
30195910-4 - Tablice do pisania
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 603,85 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia planuje się zakup:Część 11 zamówienia:
Podręcznik do nauki języka angielskiego zawodowego w branży lotnictwo cywilne – 24 sztuki,
Podręcznik do nauki języka angielskiego zawodowego w branży związanej z hotelarstwem, gastronomią i turystyką – 24 sztuki,
Podręcznik do nauki gramatyki języka angielskiego – 24 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22111000-1 - Podręczniki szkolne
22120000-7 - Wydawnictwa
22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 5293,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 8 zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87453,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.